Etterregistrering Eurobonus - Navnet stemmer ikke?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Prøver å etterregistrere en reise gjort for to uker siden med Widerøe, som aldri dukket opp på eurobonuskontoen min. Når jeg trykker "Send" på registreringen, så får jeg en feilmelding:

"Navnet i din billett stemmer ikke overens med navnet på din EuroBonuskonto. Vennligst fyll ut det manuelle skjemaet og send det til oss."

Jeg skjønner ingenting. Navnet er helt likt både i skjema, Eurobonuskontoen og flybilletten!

Noen som vet hva dette er for en feil?

MVH

Tommy

Fått samme feilmelding selv, sendt manuelt skjema på e-post og venter på at de skal få behandlet det

Fikk faktisk svar fra sas IT akkurat nå, skulle kikke på saken! Det var jammen ikke dårlig klokken halv ni på en fredagskveld!

Edit: Og der hadde de etterregistrert reisen min allerede!! Da snakker vi skikkelig service, ikke uten grunn at jeg foretrekker SAS! :)

@Henshaw
Håper det ikke tar for lang tid da.

Last edited:
Fikk faktisk svar fra sas IT akkurat nå, skulle kikke på saken! Det var jammen ikke dårlig klokken halv ni på en fredagskveld!

Edit: Og der hadde de etterregistrert reisen min allerede!! Da snakker vi skikkelig service, ikke uten grunn at jeg foretrekker SAS! :)
Høh? Er du Pandion?! :p

Tidligere har vel etterregistrering vært outsourcet til Thailand og normalt tatt en måned eller to. Ser vi forbedringer? :wow:

Hadde samme problemet. Sendte en screen dump, med feilmeldingen og info jeg hadde lagt inn. Har fortsatt ikke hørt noe.

Back