Lennart ScanFlyer Rusty 22 Sep 2009 #1 Her er noen ifra meg i solskinnet her før helgen (Det var en fyr som ikke var fornøyd med burning rubber bildene, så her kommer de skarpe bildene ) :headbang Attachments oykfe1200.jpg 29.3 KB · Views: 340 freddan2.jpg 106.6 KB · Views: 340 lntua.jpg 119.1 KB · Views: 325 Last edited: 22 Sep 2009
Her er noen ifra meg i solskinnet her før helgen (Det var en fyr som ikke var fornøyd med burning rubber bildene, så her kommer de skarpe bildene ) :headbang
N-3PB ScanFlyer Gold 23 Sep 2009 #5 Knallflotte og -skarpe bilder Lennart!! Har du fått alle CRJ'ene til SAS på brikken?? Yngve
Lennart ScanFlyer Rusty 23 Sep 2009 #6 N-3PB said: Knallflotte og -skarpe bilder Lennart!! Har du fått alle CRJ'ene til SAS på brikken?? Yngve Click to expand... Jepp, Yngve, har alle CRJ'ene :wow: KFK er også levert, men ikke satt i trafikk ennå, mulig den er på Europa-turne fpr Bombardier for å vise seg fram
N-3PB said: Knallflotte og -skarpe bilder Lennart!! Har du fått alle CRJ'ene til SAS på brikken?? Yngve Click to expand... Jepp, Yngve, har alle CRJ'ene :wow: KFK er også levert, men ikke satt i trafikk ennå, mulig den er på Europa-turne fpr Bombardier for å vise seg fram
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Sep 2009 #7 Flotte bilder! Liker CRJ-en bedre og bedre.
N-3PB ScanFlyer Gold 23 Sep 2009 #8 Jepp, Yngve, har alle CRJ'ene Click to expand... Bra jobbet! Jeg har en del av dem igjen, de fleste faktisk Ikke hver dag de sende dem til BGO. Et godt valg hvis Bombardier har -KKH med seg for å vise den fram. De tar seg meget godt ut i SAS livery! Yngve
Jepp, Yngve, har alle CRJ'ene Click to expand... Bra jobbet! Jeg har en del av dem igjen, de fleste faktisk Ikke hver dag de sende dem til BGO. Et godt valg hvis Bombardier har -KKH med seg for å vise den fram. De tar seg meget godt ut i SAS livery! Yngve
rogaland10 ScanFlyer Blue 23 Sep 2009 #9 Flotte og skarpe bilder. Jeg likte veldig godt vinkelen disse bildene er tatt fra
putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Sep 2009 #10 CRJen er virkelig fin med SAS fargene, Fine bilder. MVH Stein Olsen