Jeg vil bare si som Hr. Oanes, ikke gi opp, jeg kom selv på dette forum for noen måneder siden, jeg mente selv at jeg tok kjempe bra bilder, jeg la dem på forumet, og fy fa.. jeg fikk mye kritikk, alt fra skjeve til kommentar som ubrukelige, og ja du kan tenke deg, min første tråd på dette forum hadde ikke mange pene ord, jeg tok til ettertanke, begynte at lese Sticky's som ligger her som Gilera har skrevet, og disse er gull verd at lese, tro meg, jeg brukte også dengang en 70-300 linse fra Sigma, og bruker fortsatt den, etter å ha lest de sticky's som var her på forumet, og brukt utallige timer med at lese om innstillinger på kamera og sånt, tror jeg har set 1000 bilder på sider som airliners og set på en masse tråde fra tidligere her på forumet, jeg begynte at prøve det jeg hadde lest, tok en masse test bilder med forskjellige innstillinger, og idag mener jeg selv at mine bilder er en million gange bedre enn fra første tråd, og det ser jeg jo også på de kommentarer som folk skriver i mine tråde, nu mener jeg er mine bilder er på nivå med mange andre fotografer her på forumet, og dette har jeg gjort på 3-4 måneder altså fra at ta elendige bilder til idag at ta bra bilder, det jeg savnet litt da jeg startet her på forumet, var at noen kunne laste ned mitt bilde redigere det og legge det opp igjen, så jeg forstod hva jeg gjorde feil, og Steinar "Seabee" gjorde akkurat dette og fortalte meg hva han hadde gjort, dette hjalp utrolig mye, og derfor har jeg også gjort det samme med ett av dine bilder tidligere i denne tråd, men IKKE gi opp, stå på, og kom sterkt tilbake, jeg forventer at innen året er slutt ser vi en bilde serie fra deg, som vi kan gi ros, og tro meg første tråd med ros, og meldinger som "flotte bilder, dette kan du" og andre sånne, komme at heve din selvtillit mange gange, og da vil du automatisk gjør det bedre neste gang!
Keep on!!
MVH Torben