F Faldo68 Newcomer 22 May 2010 #1 Et par timer på OSL i ettermiddag Fikk prøvd meg litt igjen som flyfotograf et par timer på Gardermoen i ettermiddag PC
Et par timer på OSL i ettermiddag Fikk prøvd meg litt igjen som flyfotograf et par timer på Gardermoen i ettermiddag PC
baselutvann ScanFlyer Gold 22 May 2010 #2 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag wow! Herlige bilder skarpe og fine vinkler
viking1965 ScanFlyer Silver 23 May 2010 #3 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag Du fikk både Thai'en og en MD. Hyggelig for deg :lol: Vi satt på andre siden og ventet på dem Flotte bilder!
Re: Et par timer på OSL i ettermiddag Du fikk både Thai'en og en MD. Hyggelig for deg :lol: Vi satt på andre siden og ventet på dem Flotte bilder!
A andreas97sas ScanFlyer Silver 23 May 2010 #4 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag WOW fine bilder Vilket kamera og linse bruker du ?
F Faldo68 Newcomer 23 May 2010 #5 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag andreas97sas said: WOW fine bilder Vilket kamera og linse bruker du ? Click to expand... Hei. Stort sett bruker jeg Nikon D3x/D3s, idag testet jeg en D300s også. Objektivene brukt på disse bildene er en 24-70/2.8, 70-200/2.8, 300/2.8 og 400/2.8 PC
Re: Et par timer på OSL i ettermiddag andreas97sas said: WOW fine bilder Vilket kamera og linse bruker du ? Click to expand... Hei. Stort sett bruker jeg Nikon D3x/D3s, idag testet jeg en D300s også. Objektivene brukt på disse bildene er en 24-70/2.8, 70-200/2.8, 300/2.8 og 400/2.8 PC
F Faldo68 Newcomer 23 May 2010 #6 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag viking1965 said: Du fikk både Thai'en og en MD. Hyggelig for deg :lol: Vi satt på andre siden og ventet på dem Flotte bilder! Click to expand... Takk Jeg hadde planer om å få tatt Icelandair, men den gikk selvølgelig på andre siden! :lol:
Re: Et par timer på OSL i ettermiddag viking1965 said: Du fikk både Thai'en og en MD. Hyggelig for deg :lol: Vi satt på andre siden og ventet på dem Flotte bilder! Click to expand... Takk Jeg hadde planer om å få tatt Icelandair, men den gikk selvølgelig på andre siden! :lol:
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 May 2010 #8 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag Lekkert. Kom med mer senere.
T Torbjørn ScanFlyer Blue 23 May 2010 #9 Re: Et par timer på OSL i ettermiddag Shit!! Nokon av dei beste bilder eg har sett hittil på forumet! Fantastisk klare og ein perfekt vinkel på dei aller fleste
Re: Et par timer på OSL i ettermiddag Shit!! Nokon av dei beste bilder eg har sett hittil på forumet! Fantastisk klare og ein perfekt vinkel på dei aller fleste