S Seacougar ScanFlyer Blue 15 Jul 2011 #1 Heisann! Tenkte og dele et par bilder fra BGO igår, desverre har jeg på ingen måte noe avansert kamera, bare et jeg får plass til i lommen. Derfor er ikke kvaliteten så god, men kan jo være at noen har interesse av dem Ha en finfin dag!
Heisann! Tenkte og dele et par bilder fra BGO igår, desverre har jeg på ingen måte noe avansert kamera, bare et jeg får plass til i lommen. Derfor er ikke kvaliteten så god, men kan jo være at noen har interesse av dem Ha en finfin dag!
erlingjo ScanFlyer Blue 16 Jul 2011 #4 Hvilken maskin fløy du??Har drevet dank i to dager på BGO,. Så må nok ha sett deg/dere erlingjo
S Seacougar ScanFlyer Blue 16 Jul 2011 #5 Hei, vi flyr I-GIFE, en Partenavia P68C, har stått parkert på 82 siden tirsdag, utenom en liten luftetur på torsdagen
Hei, vi flyr I-GIFE, en Partenavia P68C, har stått parkert på 82 siden tirsdag, utenom en liten luftetur på torsdagen
S Seacougar ScanFlyer Blue 16 Jul 2011 #7 Se der ja! Flotte saker Mangler bare et bilde av flyet i luften nå, selv om det ser litt mørkt ut med værutsiktene for neste uke!
Se der ja! Flotte saker Mangler bare et bilde av flyet i luften nå, selv om det ser litt mørkt ut med værutsiktene for neste uke!
P Piddien ScanFlyer Silver 16 Jul 2011 #8 Heisann. Slenger inn noen bilder fra 12 juli, er da i luften selv om det er rett før den setter seg. Kvaliteten får du ta med en stor klype salt. Ha en fortsatt strålende fin lørdag.
Heisann. Slenger inn noen bilder fra 12 juli, er da i luften selv om det er rett før den setter seg. Kvaliteten får du ta med en stor klype salt. Ha en fortsatt strålende fin lørdag.