• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et lite ekspriment....

Madman

ScanFlyer Gold
Satt og lekte meg litt med Photoshop, og prøvde å "rydde opp" litt på et bilde. Resultatet ble ikke så verst...

Attachments

• dsc_0035-01.jpg
    dsc_0035-01.jpg
    171.5 KB · Views: 43
  • dsc_0035-01_redigert.jpg
    dsc_0035-01_redigert.jpg
    167.3 KB · Views: 40
Ja jeg vet bildene i seg selv ikke er bra, men det var ikke det som var poenget her da... :p

Bedre nå? ;)

Attachments

• test.jpg
    test.jpg
    178.3 KB · Views: 36
He-He! Jeg skjønte du prøvde deg på kunst, men effekten ble for grell for meg- det minnet for mye om et overbehandlet bilde, og da grøsser jeg litt!;)

Jada jada, bare hakk du. ;) Men det er jo det man lærer av, så bare kom med det. Hehe. :-p Tar meg selv ofte i å overdrive litt i redigeringen, men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert.

Men som sagt var det først og fremst å fjerne personene på bildet jeg prøvde på her.

Det la jeg ikke merke til før du sa det! DET ble bra! Men hvorfor tok du ikke vekk den robot-bikkja i kokpit?:D

Originally posted by SE-DYD

Det la jeg ikke merke til før du sa det! DET ble bra! Men hvorfor tok du ikke vekk den robot-bikkja i kokpit?:D

Ja der kan du se.. hehe.. Robot-bikkja??:question:

Vet ikke hva som var planen men jeg likte første versjon bedre (... første redigerte versjon etter fjerning av objekter). Ser nesten litt posters-aktig ut, stilig! Oppe på himmelen har du spor av vignettering. Kan enkelt fjernes om du tok bilde i RAW og er den heldige lisenseier av en photoshop med Camera Raw implementert!

Man kan jo legge til litt og...:colgate:

Kortbaneversjonen til Atlantic? :lol:

Attachments

• dsc_07792.jpg
    dsc_07792.jpg
    170.5 KB · Views: 40
Back