• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et lite dusin fra 2006

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Nok et lite tilbakeblikk ... disse er alle fra 2006. Noen har vært vist før, noen har ikke og noen er i nye versjoner.

dd01.jpg

Atlanta Hartsfield - Tribute to Texas!

dd02.jpg

ATL igjen - nok en logojet ... det var mange av CRJ'ene som flakset rundt i forskjellige farger i en periode.

dd03.jpg

Barksdale AFB - litt av et syn å se - og ikke minst høre - disse kjerrene komme og gå.

dd04.jpg

DFW - Disse (737-300) fikk et kort liv i ATA's farger. De var heller aldri involvert i mil-ops'en.

dd05.jpg

Pittsburgh, PA. Skulle få av gårde noen soldater og på plassen ved siden av oss sto 'privatjet'en' til herskeren i Qatar. En av døtrene gikk på skole i byen og familien kom til graduation ceremony.

dd06.jpg

Man finner de rareste ting i bukern på en Tristar ... vi er nå tilbake på Barksdale.

dd08.jpg

Gulfport MS: En travel dag ... her er en Omni DC-10 ...

dd07.jpg

.. og en World MD11 som koser seg i kveldssolen.

dd09.jpg

Min lille 757 kommer taksende ...

dd10.jpg

.. og denne krabaten sto parkert diskret i et hjørne.

dd11.jpg

Victorville CA: Miami Air 737-800

dd12.jpg

.. og til slutt en som gjemmer seg i chartermørket -- Sierra Pacific er en hemmeligsfull gjeng og har såvidt jeg vet fortsatt kun to 737-200'er .. Sjefspiloten deres er dessuten nosrkættet, skal man dømme etter navnet ... ^_^

Dett var dett - takk for titten!

Last edited:
Dette var den best tenkelige måten å starte en tung dag på skolen på! Tusen takk! :D -Sjeldne og veldig gode bilder :)

Gleder meg til hver gang du legger ut bilder, alltid like spennende:) Tristaren er absolut en av mine favoritter. Har du foresten fløyet en slik selv?

Back