Et godt år for WIAS

Re: Et godt år for WIAS

Han får det til. Drengen på Langvatn.
Der ser dere, det går an å få det til.
Son vi sier her oppe: peis på!:colgate: :clap

Jeg bare håper de får på plass e-ticket hos skyteam. Bestiller ikke vanlige billetter for da blir det bare trøbbel ved endring av billett, og heller ingen mulighet for å velge sete på nettet.

Originally posted by MountainDew

Jeg bare håper de får på plass e-ticket hos skyteam. Bestiller ikke vanlige billetter for da blir det bare trøbbel ved endring av billett, og heller ingen mulighet for å velge sete på nettet.

Dette kommer nok om ikke så lenge. Ligger en hel rekke nye selskap som snart vil kunne tilbys på eticket via wideroe.no

Da blir neste ukes tur som både er booket via LH og WIAS den siste med papirbilletter... Har papir (nostalgisk) på både LH, UA og US - de to flightene jeg har booket selv med jetBlue er e-ticket.

bra, Odd. Dere får det til der oppe - men bare vent, i 2007 skal et lite Oslo-basert nettselskap bli enda bedre!!! :colgate:

Jeg fikk nylig en mail om at en billett bestil via Wiederoe.no måtte utstedes som papirbillett, selv om jeg har det innimellom er det nesten merkelig å få ha en "ordentlig" billett mellom hendene. Bra e-ticket for alle selskaper snart kommer på plass, det vil gjøre Widerøes nettsted enda bedre enn det alt er.

Back