Et av de flotteste design fornyet - Hawaiian

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Hawaiian oppdaterer:
image-aircraft-design.jpg

Med en "Maile Lei" rundt kroppen og "Paulani" har faatt en ny bakgrunn (solnedgang) samt ny Font.

https://www.hawaiianairlines.com/brand-refresh

Last edited:
Re: Et av de flotteste design fornyet

Å fy søren, det der var bare helt utrolig lekkert!

Kanskje har jeg dårlig smak, men synes ikke den er noe særlig fin:cry:

Enig med den andre utflytta trønderen. Det blir noe baktungt når det er så mye farge bak og så lyst på resten av kroppen. Lite harmonisk.

Enig med den andre utflytta trønderen. Det blir noe baktungt når det er så mye farge bak og så lyst på resten av kroppen. Lite harmonisk.

Aha, Trønder du også?
Vi liker ikke baktungt vi Trøndere nei.
Er det en tråd om fineste fly "livery" på dette foraet?

Jeg likte godt gamle SAS med dragehodet.
Siste SAS livery er ganske så vemmelig imho..:cry:

Har vi en tråd med styggeste livery?

Hvis ikke så kan jeg anbefale Connie Kalitta sine fly. Jeg fikk aldri smaken for de grove stripene og grelle fargene.
Har kompiser som jobber der og så lenge lønningsposen kommer så er dem fornøyd.

Hawaiiian har den beste enda bedre!!!!

Helt skjønt som gir gode følelser til oss som er forelsket i holmene :up:

Liker også godt dette gamle med DC8-62...

Hadde æren å ha vært ombord en slik. Fabelaktig ombord også. GEN-MSP-BGO i juli 1990 ( jada du leste rett..;) Charter med Nordmannsforbundet..

https://www.flickr.com/photos/markp51/14452183938

De var flere ganger innom GEN den sommeren og det var like ok hver gang :-)

Espen

De gjorde et forsøk med rutefly GEN-Miami en sesong, men det var dårlig lagt opp og ble ingen suksess. Likedan fra Zurich, hvis jeg husker rett. I tillegg var de voldsomt aggressive på chartersiden, Men på den tiden hadde de mye trafikk for det amerikanske forsvaret til Midt-Østen også, så det var vel snakk om å få utnyttet kapasiteten mest mulig effektivt.

Mener jeg også så en Hawaiian L1011 på GEN den sommeren, men det er mulig at jeg bare har drømt det.... :-)

Espen

Mener jeg også så en Hawaiian L1011 på GEN den sommeren, men det er mulig at jeg bare har drømt det.... :-)

Espen

Det stemmer nok 100% det Espen, Hawaiian hadde baade DC-8 og L-1011 i flaaten paa den tiden.L-1011 ble mest brukt til aa etablere Hawaii - US West Coast (Left Coast) men gikk ogsaa i charter fra 1985 - 1994, naar de ble byttet ut med DC-10.

Back