• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Estonian på Sola

Replying to Topic 'Estonian på Sola'

Ja, D-sjekk. Skal ligge noen uker, skal komme tilbake til det når jeg vet mer...

Nyeste ut-dato for denne er nå planlagt til 6.februar. DET vil vel være avhengig av hva man finner i løpet av sjekken, og om alt ellers går som planlagt.

Men Leorim kan vel bare snakke med sitt faderlige opphav og ta seg en runde i hangaren? Hvis ikke kan du bare sende meg et ord hvis du er interessert.

Mvh,
Stein

Originally posted by Stone

Nyeste ut-dato for denne er nå planlagt til 6.februar. DET vil vel være avhengig av hva man finner i løpet av sjekken, og om alt ellers går som planlagt.

Men Leorim kan vel bare snakke med sitt faderlige opphav og ta seg en runde i hangaren? Hvis ikke kan du bare sende meg et ord hvis du er interessert.

Mvh,
Stein

Er ikke mye fly-info å hente fra mitt faderlige opphav :-(

Takker for tilbudet om å ta NOK en runde. Vi tar det når det kommer noe mer interessant. En B737-800 f.eks :-)

ATT LEORIM !!

Sorry for å være ute i siste liten, men ES-ABI står NUH klar for testflight.
Den ble visst ferdig noe før planen.... flyet var veldig bra, men det kunne man vel egentlig forstå, nokså ny og med ganske høy flt.hrs vs. cycles rate, altså mest lange, fredelige turer. Ikke hopp og sprett langs vestlandskysten altså, sånn som visse andre -500 tilbringer hverdagen...

Stein

Vel. Så den stakk av tidligere
Mitt mobil nummerer registrert
Det er og¨å en måte å kommunisere på :biggrin

Back