Estonian Air flyr for SAS

Er SAS short på CRJ-900 kapasitet etter overgangen til Cimber, eller er det andre årsaker?

Ser også SE-DNX (737-600) flyr et par typiske CRJ-900 ruter ut fra CPH, som Flightdeck nevner i en annen tråd
 
I helga fløy også JT en 733 for SAS. Plusss at to "norske"737 fløy ut fra CPH. Har observert Estonian siden 13. mars da jeg postet dette i en annen tråd:
Mye snag på CPH basen for tiden?
- RRD hadde ferry flight ned til CPH og skal hoppe ut fra CPH i dag. Blant annet til BLQ og GOT
- Estonian Air flyr for SAS i dag med en CRJ900, bl.a til DUS
- JT flyr en 733 for SAS i dag.
 
Estonians ES-ACC flyr fortsatt for SAS. SAS må være litt short på CRJ-kapasitet etter at CRJ-200-maskinene gikk ut av drift.
 
Estonians ES-ACC flyr fortsatt for SAS. SAS må være litt short på CRJ-kapasitet etter at CRJ-200-maskinene gikk ut av drift.

Og DOT LT har fløyet for Estonian med en ATR72 en stund nå. Erstatning for CRJen som flyr for SAS?
 
Og DOT LT har fløyet for Estonian med en ATR72 en stund nå. Erstatning for CRJen som flyr for SAS?


Er ikke det den maskinen Estonian har leid inn for å operere ruten til Bromma? I så fall ingen erstatning for maskinen som flyr for SAS.

Ellers skal det sies at Estonian nettopp opprettet et eget selskap som skal tilby denne formen for wet lease-tjenester.
 
Er ikke det den maskinen Estonian har leid inn for å operere ruten til Bromma? I så fall ingen erstatning for maskinen som flyr for SAS.

Mulig, men jeg har sett den operere flere andre ruter i det siste, bl.a. CPH og OSL.
 
Back
Top