KristianSk
Joker
Det vil vel også si at de etterhvert begynner å bruke rushpriser. Noe som betyr at det blir dyrere for deg.
De er meget rimelige sammenlignet med alternativet uansett.
Det vil vel også si at de etterhvert begynner å bruke rushpriser. Noe som betyr at det blir dyrere for deg.
Uber driver med kredittkortsvindel! Jeg ble belastet for en tur som ALDRI fant sted, sjåføren dukket simpelthen ikke OPP. To timer senere fikk jeg en mail at kortet mitt var belastet med ca 100 kroner for en tur på 0.01 km og en tid på ca halv time. Jeg ble lovet en ventetid på ca 7 minutter. Da han fortsatt ikke var å se 20 minutter senere gav jeg opp og tok meg videre på annet vis (dvs taximafia i Moskva som jeg forhandlet pris med). Jeg vil ikke anbefale folk å bruke Uber, de har tydeligvis helt vilkårlige belastninger på kredittkortet og jeg kategoriserer det som svindel.
God Jul og Godt Nytt År fra Uber Oslo!
Høytid er rett rundt hjørnet og vi hos Uber Oslo vil gjerne feire denne tiden med deg! Det er derfor vi har gleden av å spandere din neste Uber tur (opp til 200 NOK)! Bruk kampanjekoden "UberHøytid" og få 200 NOK i avslag på din neste Ubertur! Husk at kampanjen gjelder frem til 31.01.2015
Vi vil gjerne være en del av dine Uber opplevelser! Ta et bildet og tag oss på instagram: instagram.som/uber_oslo
Våre samarbeidspartnere ser frem til å kjøre deg dit du skal!
Ha en "UberKul" feiring!
Hilsen Uber Oslo
Det er det nok, men betaler sjåføren skatt, riktig forsikring m.v.? Sjekker noen vandelen, har han kjøreseddel? Er overrasket over hvor lite prinsipielle mange synes å være.Sentrum-Ensjø ville kostet meg 222 kr om jeg skulle betalt. Tror faktisk det er billigere enn vanlig taxi på nattestid.
Det er det nok, men betaler sjåføren skatt, riktig forsikring m.v.? Sjekker noen vandelen, har han kjøreseddel? Er overrasket over hvor lite prinsipielle mange synes å være.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.