Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Førstegangs Uberbruker i dag LHR T3 ->The May Fair i London. 10 min venting, upåklagelig tur der han tok pen alternativ rute inn mot sentrum da det pakket seg på motorveien rundt Chiswick. GBP 60 all inn, mens HEX + lokal cab for 2 pax fort ville nærmet seg det samme.
Executive eller Lux?
http://e24.no/digital/tysk-rett-slaar-fast-forbudt-uber-alles/23286819 Uber forbudt i tyskland.. Så er spørsmålet er når det sprer seg til resten av EU.
Det kommer jo an på lovgivningen i de forskjellige landene. Det er jo ikke det at tyskerene har kommet med en ny lov som forbyr Uber, men at domstolen mener den bryter eksisterende lovgivning. I UK virker det som den som lovgivningen derimot tillater det
Godt poeng, var det ikke noen som nevnte at ubersjåførene i london har et "privatsjåfør bevis" eller noe lignende som lar dem å få lov å kjøre. dvs at det ikke er som HAXI i Norge hvor hvemsomhelst kan kjøre rundt ( i gråsonen til loven).
Merker godt at Uber begynner å bli populært i London. Jeg bor i Bayswater/Notting Hill og i det siste har X ofte vært utilgjengelig, og exec langt unna. I skrivende stund er X 8minutter unna og Exec 17minutter fra meg. For et par måneder tilbake var det alltid X og Exec i umiddelbar nærhet.
Bra for Uber, litt mindre bra for meg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.