Siden Nordic Choice senere i mai bytter navn til Strawberry (etter eierselskapet) så blir det vel nytt navn på bonusprogrammet også?
Er det kommunisert hva de ulike hotellkjedene skal hete? Fikk en video med navnet mitt, men det var med jenter som kysset og folk i fallskjerm.
Strawberry Hotel Energy? Strawberry Savoy? Strawberry Folketeateret? Dette kan bli interessant.
Nei, jeg leste et-eller-annet sted at kjedenavnene beholder. I hvert fall foreløpig.
Er det kommunisert hva de ulike hotellkjedene skal hete? Fikk en video med navnet mitt, men det var med jenter som kysset og folk i fallskjerm.
Spennende å se om Ving og/eller SunClass bytter navn…
Ving er ny partner så man gan veksle inn poeng i gavekort. Dog ikke den beste vekslingskursen
10 000 bonuspoeng = gavekort på 300 NOK
15 000 bonuspoeng = gavekort på 500 NOK
30 000 bonuspoeng = gavekort på 1000 NOK
50 000 bonuspoeng = gavekort på 2000 NOK
Oppdatert (?) vekslingskurser fra Jordbærkjeden til Ving
Man skal nå få poeng her når man reiser med Go-Ahead på Sørlandsbanen.
Man skal nå få poeng her når man reiser med Go-Ahead på Sørlandsbanen.
Interessant. SJ Nord sluttet med sitt prio program i Norge da alle billetter skulle selges gjennom Entur, uten at jeg helt skjønte hvorfor det betød slutten. Programmet lever jo videre i Sverige.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jeg husker jeg drev og styra mye for å merge kontoene mine i Norge og Sverige - til ingen nytte til slutt...
SJ har jo til og med egne lounger i Gøteborg og Stockholm om man tar 1 klasse. Men så er uansett alle togloungene jeg har satt mine bein i langt lavere standard enn flylounger. Det man får er kanskje litt enkel snacks, litt kaffe og muligens noe alkoholfri kald drikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.