Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club)

Re: Erfaringer med Nordic Choice Club

Clarion Hotel Oslo Airport
Status: Sølv
Booket: Aner ikke, kunden har sikkert booket billigste
Fikk: et trist, gammelt rom i 3. etasje med to enkeltsenger og badekar.
Perks: pinsett fra forrige gjest lå under en stol.

Erfaringer med Nordic Choice Club

Quality Hotel Leangkollen, Asker

Booket: Standard enkeltrom
Fikk: Standard enkeltrom
Fordeler: Ingen

Clarion Hotel Malmø Live
Gull
Fantastisk rom i 19. etasje...definitivt oppgradert.
I morgen kveld er det åpningsfest på et annet Nordic Choice hotel her i Malmø....også et høyt bygg - Quality Hotel View.

Comfort Hotel Karl Johan, Oslo
Status: Gull
Bestilt: Moderat dobbel, kampanje til 575,-
Fikk: Superior i 5. etg., vann og aviser. Sen utsjekk.
Veldig kult hotell med ekstremt god beliggenhet rett ved siden av Sir Winston.

Erfaringer med Nordic Choice Club

Strömstad Spa, Strömstad

Booket: Standard dobbeltrom
Fikk: Standard dobbeltrom

Latterlig rom, som å være på konferanse i 2004, og for øvrig et skuffende hotell selv om omgivelsene er fine og massasjen var bra.

Dobbeltrommene har kun to lette enkeltsenger:

4d0ad7913e713ffed1b73a755dabbf19.jpg

Utsikt fra rommet:

5794a8e31ca2bc16082c5ecc7a7f3451.jpg

Last edited:

Strömstad Spa, Strömstad

Booket: Standard dobbeltrom
Fikk: Standard dobbeltrom

Latterlig rom, som å være på konferanse i 2004, og for øvrig et skuffende hotell selv om omgivelsene er fine og massasjen var bra.

Dobbeltrommene har kun to lette enkeltsenger:

4d0ad7913e713ffed1b73a755dabbf19.jpg

Utsikt fra rommet:

5794a8e31ca2bc16082c5ecc7a7f3451.jpg

Hm.
Du er tydeligvis ikke særlig flink til å utnytte fordelene som ligger der for et sølvmedlem.
Velg oppgradering til neste romkategori som et av sølv-perksene dine, så burde det endre seg. Har selv kun to eller tre bookinger uten oppgradering siste par årene, og da med beklagelse og fullt hus.

Hm.
Du er tydeligvis ikke særlig flink til å utnytte fordelene som ligger der for et sølvmedlem.
Velg oppgradering til neste romkategori som et av sølv-perksene dine, så burde det endre seg. Har selv kun to eller tre bookinger uten oppgradering siste par årene, og da med beklagelse og fullt hus.

Jeg har lagt inn oppgradering til neste romkategori som øverste ønske, men uten at det har gitt uttelling. Så vil vel ikke akkurat si at det er jeg som er lite flink til å utnytte fordelene - det er heller Choice som ikke gir meg dem?

Spør du etter oppgradering? Det gjør jeg (Silver, med denne fordelen valgt), og har hittil aldri fått nei. Har ved et par anledninger "bare" fått oppgradering fra enkelt- til dobbeltrom på jobbreiser, men ellers alltid beste tilgjengelige rom :)

Tilbud om status match:

Få samme medlemsstatus hos oss som du har i andre Nordiske hotellkjeder.

Har du en høyere status i et lojalitetsprogram hos en annen hotellkjede så matcher vi det. I perioden 20. – 30. juni 2016 gir vi deg samme nivå her hos oss i Nordic Choice Club som du har i andre hotellprogrammer – helt gratis. Vi ønsker nemlig at du skal få en rekke flere fordeler hos oss innen ferien starter.

får opp nedtrekkmeny med de kjedene du kan matche fra. Hilton var der ikke..

Hvor finner du denne? Nå er jeg (i følge kona) ganske dårlig til og lete, men finner ikke på sidene deres hvor man kan statusmatche?

Her er vilkårene:
Dette tilbudet er gjelder kun i kampanjeperioden 20. juni til 30. juni for Nordic Choice Club-medlemmer.
** Gjelder kun medlemmer i utvalgte hotellprogram (Scandic Friends, Elite Hotel Guest Program, Thon Discovery, Club Carlsson, First Member og Best Western Rewards).
*** Nivået du matches med vil vare i din nåværende bonusperiode + 1 år
**** Vi forbeholder oss retten til å ikke matche deg eller matche deg med et lavere nivå dersom dokumentasjonen ikke stemmer med kravene.

For øvrig greit å merke seg ***, jeg trodde i utgangspunktet statusen gjaldt 20.-30./6 :cool:

Hmm.. Jeg ser at en fordel for platinum er å trene på hotellet selv når man ikke bor der. Er det noen som har erfaring med dette? Ser plutselig for meg at jeg kunne sagt opp mitt ikke-eksisterende sats-medlemskap og begynt å trene inne til høsten i stedet for å jogge ute.

Har vært Platinum i 4 år og min erfaring er at det er veldig tilfeldig om man blir oppgradert. Helt avhengig av resepsjonisten da det varierer veldig når et gjelder forståelse hva som gjelder for de ulike medlemsnivå. Hatt mange diskusjoner om dette ved sjekk inn .....

Min erfaring er at dette gjelder generelt i Norden uavhengig av program. Mye bedre forståelse av hotellprogrammer feks i Europa eller USA når det gjelder HHonors og Diamond vs NCC Platinum.

Back