Erfaringer med respons fra Air Baltic?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Fikk idag melding fra Air Baltic om at de hadde kanselert en flight og sendte meg en link for å ombooke. Jeg kunne velge å reise samme flight dagen etter, men når jeg skal akseptere endringer får jeg bare feilmelding. Sendte en e-mail til support tidligere idag, men har enda ikke fått noen respons.

Å ringe til supporttelefon i Riga midt i disse snøkaostider frister ikke. Er det noen som har erfaring med hvor raskt Air Baltic vil respondere og hvor flinke de er til å rydde opp? Noen tips om hva jeg bør foreta meg? Frykter at den neste flighten skal bli full om jeg ikke får ordnet opp i dette raskt.
 
Hei du.
Jeg hadde ringt, har selv både sendt mail og ringt.
Mailen fikk jeg svar på etter laaaaaang tid.
På telefonen gikk det glatt.

Erik.
 
Takk,
gikk unna på bare 6 minutter inkludert venting. Svarer som startet på russisk skremte litt.
 
Back
Top