• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer med respons fra Air Baltic?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Fikk idag melding fra Air Baltic om at de hadde kanselert en flight og sendte meg en link for å ombooke. Jeg kunne velge å reise samme flight dagen etter, men når jeg skal akseptere endringer får jeg bare feilmelding. Sendte en e-mail til support tidligere idag, men har enda ikke fått noen respons.

Å ringe til supporttelefon i Riga midt i disse snøkaostider frister ikke. Er det noen som har erfaring med hvor raskt Air Baltic vil respondere og hvor flinke de er til å rydde opp? Noen tips om hva jeg bør foreta meg? Frykter at den neste flighten skal bli full om jeg ikke får ordnet opp i dette raskt.
 
Hei du.
Jeg hadde ringt, har selv både sendt mail og ringt.
Mailen fikk jeg svar på etter laaaaaang tid.
På telefonen gikk det glatt.

Erik.
 
Takk,
gikk unna på bare 6 minutter inkludert venting. Svarer som startet på russisk skremte litt.
 
Back
Top