Erfaringer med loungepass.com?

bardf

ScanFlyer Blue
Hei!

Er det noen som har erfaringer med loungepass.com eller lignende sider? Er da ganske gunstig å betale 160 kr for tre timer i en lounge?

Kommer veldig an på kvaliteten på lounge...

Har selv prioritypass.com. Dette er inkludert i en del kredittkort. Googler du finner du mye info.

Kunne vært noe å prøvd dette :-) ser at loungene som de bruker i cph er i terminal 2, og bkk går fra terminal 3, må igjennom security igjen da kanskje?

Kunne vært noe å prøvd dette :-) ser at loungene som de bruker i cph er i terminal 2, og bkk går fra terminal 3, må igjennom security igjen da kanskje?

Ingen security på vandringen fra Novia loungen i T2 og til T3, men du må gjennom passkontroll når du går inn til området med gatene C15-C40 (hvor BKK-flyet vil gå fra).

ok, takk for svar. Må vel sikkert ut og inn igjen uansett, han jeg reiser med må vel ut og ha seg en sigg i cph, ellers får han vel den store skjelven tenker jeg..

ok, takk for svar. Må vel sikkert ut og inn igjen uansett, han jeg reiser med må vel ut og ha seg en sigg i cph, ellers får han vel den store skjelven tenker jeg..

Mener der stadig er rygeområde i Servicair-loungen i CPH. Det er godt nok et stykke tid siden jeg har været i den, men den gang var der.

Mener der stadig er rygeområde i Servicair-loungen i CPH. Det er godt nok et stykke tid siden jeg har været i den, men den gang var der.

Jo, der er stadig et rygeområde i Servisair loungen . Eneste sted airside i CPH, hvor man kan ryge.

Dersom du skal til CPH er det vel billigere å skaffe seg et Dinerskort? Gratis adgang for kortholder, mener det er 90 DK for å ta med en gjest.

Mener også man kan betale for adgang direkte i Servisair-loungen. Synes jeg har set et skilt med prisen 150,- pr. Person.

Back