Jeg er en av Club Carlsons dårligste kunder - ingen status (har riktignok juksesølv etter å ha blitt matchet mot et annet program for et par år siden).
For noen uker siden tilbragte jeg én natt på at Radisson Blu-hotell og betalte en helt ordinær pris for dette (1250 kr eller så). Denne ble ikke kreditert, og jeg purret til kundeservice. Fikk så følgende svar:
Skal jeg bare ta pent imot, eller burde jeg si ifra om at de har vært svært generøse med poengtildelingen her? Risikerer jeg noe om jeg kaster bort poengene på tant og fjas og de deretter oppdager feilen sin?
Edit: Det snilleste er vel å donere poengene til en av de veldedige organisasjonene CC samarbeider med.
For noen uker siden tilbragte jeg én natt på at Radisson Blu-hotell og betalte en helt ordinær pris for dette (1250 kr eller så). Denne ble ikke kreditert, og jeg purret til kundeservice. Fikk så følgende svar:
We appreciate your recent message.
We apologize for you having to contact us in regard to your Club Carlson account. We have awarded 41,166 points for your stay of Apr [xxx] 2015 at the Radisson Blu Hotel, [yyy]
Thank you for allowing us the opportunity to assist you.
Skal jeg bare ta pent imot, eller burde jeg si ifra om at de har vært svært generøse med poengtildelingen her? Risikerer jeg noe om jeg kaster bort poengene på tant og fjas og de deretter oppdager feilen sin?
Edit: Det snilleste er vel å donere poengene til en av de veldedige organisasjonene CC samarbeider med.
Last edited: