Hotell: Radisson Blu Edwardian Hampshire på Leicester Square, London
Status: Gold
Booket: Award
Oppgradert: Ja, til fint biz rom i 7. etasje
Perks: Utsjekk kl 16, 2 flasker vann, en pose godis og hilsen fra manager.
Ikke lenge siden jeg sjekket inn. Er tredje gang jeg bor her nå, og har alltid vært fornøyd. Veldig fin beliggenhet også.
Rart, hadde du lagt inn beskjed om sen ankomst?Har bodd der, eller booket, 2 ganger. Begge gangene hadde de solgt rommet mitt da jeg ankom rund midnatt. (Det var en garantert booking med kreditkort). Så et helvetes styr på natta og måtte bo på noe dritt. So never again på dette hotellet, selv om det ligger bra til!
Rart, hadde du lagt inn beskjed om sen ankomst?
Yes, det var meddelt, vi ble rikting nok 60 min forsinket.. De klagde da på computer error... Begge gangrene, og var veldig SORRY, men det hjalp ikke meg stort..
Da fikk du vel et klekkelig plaster på såret fra CC i etterkant?
Tja, plaster å plaster. Et gratis weekendopphold på cc der det passet oss. Måtte ta det opp med cc i Ireland. Hotellet lokalt avfeide meg...
Som poeng eller som voucher?
Ingen forklaring på hvorfor ?Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel, London
Min status: Gold Elite
Rom booket: Standard
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Ingen, bortsett fra at resepsjonisten refererte til statusen ved innsjekking. Skal sies at jeg har blitt oppgradert på dette hotellet flere ganger tidligere.
Ingen forklaring på hvorfor ?
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.Ingen forklaring på hvorfor ?
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.
Da har jeg vært veldig heldig.
Tror hitrate på oppgradering er tett oppunder 90% ikke alltid til digre suiter, men minst businessclass og velkomstgave er som regel alltid på plass
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.
Hva slags rom bestiller du da? Jeg får så å si alltid oppgradert rom, men da er det nesten utelukkende fra standard til business class eller liknende - altså ikke veldig store "oppgraderingen".
Vil du anbefale hotellet og området? Står mellom det og Henley House ved Earl's Court.Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel, London
Min status: Gold Elite
Rom booket: Standard
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Ingen, bortsett fra at resepsjonisten refererte til statusen ved innsjekking. Skal sies at jeg har blitt oppgradert på dette hotellet flere ganger tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.