Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Radisson Blu Resort Trysil
Fikk matchet meg til Gold en uke før oppholdet, bookingen var gjort for lengst til en ikke-poenggivende rate. Ingen recognition, oppgradering eller welcome gift på rommet. Ringte ned til resepsjonen og hørte om det ikke var noen gullfordeler på hotellet, de kunne ikke se at jeg var gull i sitt system og ba meg vise gullkort som jeg ikke hadde mottatt. Fikk bekreftet sen utsjekk, lavt belegg den dagen.

Sendte mine erfaringer til Club Carlson via kontaktskjema på nettet. Fikk svar om at de beklagde det inntrufne og at de hadde "filed a formal issue with the hotel" og ga hotel management en uke til å svare meg med tilfredsstillende løsning. Fikk telefon samme dag fra hotellet der de skulle sørge for at jeg fikk poengene mine, svarte at jeg klagde på manglende gullfordeler ikke poeng, hun beklagde det. Kort tid etter ny mail fra CC om at poengene hadde postet på kontoen min, hyggelig løsning.

He he. Jeg pratet meg bare opp til 22. etasje og sa intet om hvor elendig hotellet var blitt. ;)
Lenge siden jeg har bodd på Scandivavia nå, men sist så fikk jeg et nyoppussa rom. Tror dette var et buisiness rom i en ad de lavere etasjene.
Uansett, poenget mitt var at hvis du var stor i kjeften, så kan du ha fått et dårligere rom.

Har alltid trodd at det var suiter i 22. etasje. Vet ikke hvorfor, men mulig pga av at heisene ikke går dit og det gir en mer privat følelese.

Radisson Blu Scandinavia Oslo. Er Gold Elite.

Dette var en bonusovernatting, for 50k poeng. Oppgradert til businessrom i 10. etg. Ingen annen recognition av status. Det som dog irriterer meg er at de i dag har charga Visa-kortet mitt for vanlig rompris, selv om jeg bestilte(og ble trekt 50k) for poeng på forhånd og poengerte at det var bonusnight ved innsjekk. Har ringt for å klage; og fikk lovnad om at de skulle fikse det(selv om karen på hotellet var mest interessert i at jeg het Holberg, siden hotellet ligger i Holbergs gate.. ;) )

Radisson Blu Haugesund. Er gold elite.

Ingenting whatsoever!
Ba om dobbelseng i kommentar feltet ved bestilling, fikk 2 enkeltsenger.
Gikk 3 dager før minibaren ble etterfylt.
jobbet "heldivis" 20 timers dager så gadd aldri klage.

Radisson Blu Haugesund. Er gold elite.

Ingenting whatsoever!
Ba om dobbelseng i kommentar feltet ved bestilling, fikk 2 enkeltsenger.
Gikk 3 dager før minibaren ble etterfylt.
jobbet "heldivis" 20 timers dager så gadd aldri klage.
Et godt eksempel på at folk ikke skal se seg blinde på bonusordninger. Radisson Blu Haugesund ligger langt utenfor byen. Bodde selv nylig på hotel Amanda som lå på brygga midt i sentrum. Stort rom, frokost, wlan, ettermiddagsvafler og god middag for 650,-.

Club Carlson Medlemservice

Hei,

hvor finner jeg telefonnummer til CC Gold Medlemservice? Jeg venter fortsatt på kortet mitt og finner det ingen sted på CC sitt nettside. Kunne noen pm det til meg?

Også: Noen erfaringer med room availability guarantee? Jeg prøver å få tak i et rom på et radisson hotel som er full ifølge nettside.

takk

Re: Club Carlson Medlemservice

skal prøve, men det nummeret er vel tilgjengelig til alle på nettsiden? Trodde gold/concierge hadde ett eget nr.

*edit* stengt i helga.. Det kan vel ikke henne at det var "Priority full-service Member Services telephone number"..

Last edited:

Det står bak på gullkortet.
Et 2-sekunders google-søk gir deg også svaret.

Da tar jeg den på min kappe - my bad :) Forsøkte bare med litt hjelp til selvhjelp.
Har sendt deg nummeret i en PM. God lørdag!

Også: Noen erfaringer med room availability guarantee? Jeg prøver å få tak i et rom på et radisson hotel som er full ifølge nettside.

Ja, brukt det i Stockholm en gang når mitt stamhotell Park Inn Hammarby Sjöstad var fullt. Booket via det sentrale bookingnummeret (som var åpent i helgene) så du trenger ikke gå via Club Carlson medlemsservice.

Status
Not open for further replies.
Back