Erfaringer med Belavia

Bergern

ScanFlyer Dusty
Hola!

Har mer eller mindre landet(!) på en reise til Minsk med Belavia t/r fra Stockholm. Er litt småskeptisk, men ser de flyr til stort sett alle hovedsteder i Europa
Noen som har erfaringer/meninger/fakta rundt dette flyselskapet som de ønsker å dele med almuen?

Jag flög den sträckan förra året men har tyvärr inga direkta minnen av det mer än att det var en CRJ-200 och att det tog en stund att ordna visumet och försäkringarna på plats i Minsk.

Det føles litt som du er i Hviterussland når du kommer inn i flyet og blir der til du er ute av det igjen når du lander i Stockholm. Så du får jo forlenget den kulturelle opplevelsen med et par timer... :)

Hola!

Har mer eller mindre landet(!) på en reise til Minsk med Belavia t/r fra Stockholm. Er litt småskeptisk, men ser de flyr til stort sett alle hovedsteder i Europa
Noen som har erfaringer/meninger/fakta rundt dette flyselskapet som de ønsker å dele med almuen?

Hvorfor vil du fly de? LH fikk jeg for 1700 kr T/R fra OSL. (om ikke billigere.)

Hei!

Takker så meget for svar. Ser fram til en helhetlig opplevelse t/r ARN og skal smøre tålmodighet all-over til visumprosessen.

Hvorfor vil du fly de? LH fikk jeg for 1700 kr T/R fra OSL. (om ikke billigere.)

I utgangspunktet handler det ikke så mye om hva jeg vil, men om tid. Belavia har meget behagelige tidspunkter for både avgang og ankomst i begge retninger mellom Stockholm og Minsk.

Søk på feks wideroe.no ga meg aldri noe gunstig alternativ uten å måtte stå opp før spurven har fått ut morramiget eller ankomme langt etter at Derek har løst saken...

At jeg ikke har flydd med selskapet før er selvfølgelig ren bonus, såfremt det framstår som trygt og pålitelig.

Back