Er SBS-boksene i Norge nede?

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Jeg har forsøkt alle adressene her pluss noen til og det eneste jeg får opp er fra de nederlandske sitene.

Tja, jeg får det ikke til å virke...

SBS-OSL.no-ip.info gir feilmeldingen The connection closed unexpectedly. Do you wish to attempt to reconnect to SBS-OSL.no-ip.info? Det blir en evig runddans...

BGO-RADAR.atcc.no gir feilmeldingen getaddrinfo: Kjenner ingen slik vert. (11001)

Er det et problem et sted?

Originally posted by LN-KOG

SBS-OSL.no-ip.info gir feilmeldingen The connection closed unexpectedly. Do you wish to attempt to reconnect to SBS-OSL.no-ip.info? Det blir en evig runddans...

BGO-RADAR.atcc.no gir feilmeldingen getaddrinfo: Kjenner ingen slik vert. (11001)

Det ser ut som Osl ligger ned nå ! Skal sjekke opp litt.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Det ser ut som Osl ligger ned nå ! Skal sjekke opp litt.

Jan

FEIL - FEIL det var bare for mange oppkoblett samtidig - teknikkeren hev ut alle på en gang - for å teste - alt er OK.

Prøv på nytt igjen, igjen

Jan

Dette er pga radaren er nede, har flyttet og venter fortsatt på at NGT skal koble linjen, dato for dette har jeg fått til 29. Mai.

Regner med den er oppe i begynnelsen av Juni. (Med forbehold, stoler ikke på NGT)

Originally posted by P.A. VIKING

sbs-osl , er den nede ??

Nei, OSL og SVG er oppe, MEN det er alt for mange IP adresser samtidig, noen er inne med 2-4 samme IP adresser - de logger seg inn flere ganger.

Molde er ute gruunet at skjermkortet er ødelagt, så slik ut tidligere i uken !!

Bare å prøve igjen

Jan

Back