• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Er IL 96-300(aeroflot) trygg å fly med?

Re: Er IL 96-300(aeroflot) trygg å fly med?

Her er noen bilder fra en herlig tur DMK-SVO med IL96-300 i 2005. Det var vel ca. 60 pax på economy og bare å sitte hvor man ville. Servicen og ikke minst maten var overraskende god. Ingenting å klage på her!

Hjemreise084.jpg

Hjemreise092.jpg

Hjemreise097.jpg

Hjemreise109.jpg

Nå fikk jeg enda mer lyst til å fly med den etter å ha sett bildene :) Jeg syns også at maten på Aeroflot IKKE er noe å klage på. På en lang tur for man to varme måltider samt drikke. ("gratis")

Etter litt klikking på www.aeroflot.ru , finner jeg IL 96 på strekningene: Moskva-Herakloin, Larnaca,Hurghada, Sharm el-Sheik,
Tel aviv og Goa. Og det er sikkert mer.

Den flyr også innenlands på KHV og PKC.

EDIT: Ser også at den flyr på DXB i dag. Vet ikke om det er normalt eller et engangstilfelle.

Last edited:
Back