Ja, det er trygt.
Hvorfor skullle ikke det være trygt.
Aeroflot er vel i dag ett relativt velrenomert selskap.
Personlig ville jeg vært i ekstase hvis jeg fikk en slik mulighet.
Ja, det er trygt å fly Aeroflot.
Trodde ikke at de brukte Il-96 på BKK-ruten lengre, jeg tok et kjapt søk i Amadeus,
og finner bare 333 på SVO-BKK..
Jo etter at jeg søkte billetter nå, så ser jeg også det. Ble nesten litt skuffet. Må vist til Sibir får å få prøvd den![]()
Nei så langt behøver du ikke reise, der flyver en eller to stk av dem fra Kiev daglig, mener at huske den ene går til spania, den andre husker jeg ikke hvor går til
MVH Torben
Jeg fløy denne BKK-SVO-BKK for noen år siden. Det var en fornøyelse, men det hadde kanskje noe å gjøre med at det var nesten tomt på utreisenSkal se om jeg kan finne noen bilder senere, om det er av interesse?
Jeg har sett en del videoer på youtube at det skrangler fært når det lander. Jeg har selv flydd med Aeroflot fra ICN-OSL. Syns det er greit men, jeg må innrømme at jeg hvar redd fordi det hvar en litt gammel 767-300er fra ICN. (voldsom støy under take off) Men heldigvis fikk jeg en helt ny Airbuss på SVO-osl den hvar veldig bra.
Er vel like trygt som å fly NAX:up:Hei, jeg ser at Aeroflots IL- 96 avogtil blir brukt på ruten mellom SVO-BKK. Er den trygg å fly med? Jeg har hatt lyst til å prøve denne en stund!! Er det noen andre som har prøvd den og kan komme med sin erfaring? Takker for svar![]()
Er vel like trygt som å fly NAX:up:
Skikkelig risting og støy i kabinen.
Man kan bli redd av mindre!
Selv hadde jeg flydd hva som helst Aeroflot på internasjonale ruter, men kommer aldri til å prøve meg på innenriks i Russland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.