Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vi diskuterte om det var potetmos eller fiskegrateng vi fikk til frokost, vi ble ikke enige..
Originally posted by Trety
Sakset fra test på Scanair.no:
Vi diskuterte om det var potetmos eller fiskegrateng vi fikk til frokost, vi ble ikke enige..
Da er i så fall pubmat sørgelige greier...
Originally posted by Someone
Flymat må vel ihvetrfall være sunnere enn pub-mat...det er ihvertfall mitt inntrykk etter 3 år i Skottland og ganske mange flyturer for min alder å være
Originally posted by TOS
Flymat må vel ihvetrfall være sunnere enn pub-mat...det er ihvertfall mitt inntrykk etter 3 år i Skottland og ganske mange flyturer for min alder å være
Vel, det er sikkert mange puber som serverer nokså trasige greier, men det finnes ganske mange puber etterhvert som serverer ordentlig god mat, men det er kanskje flest av disse i London (såkalte gastropuber). Jeg må vel innrømme at jeg veldig sjelden spiser tradisjonell pubmat.![]()
Joda endel smaker ganske alright, men kombinasjonen av litt mye usunn pub mat og endel Guinness gjorde sitt til at magen var langt flatere i fjor sommer enn i år.....:cheers:
Originally posted by TOS
The Romper - det er den puben som ligger akkurat der man svinger skarpt til høyre for å komme til Aviation Viewing Park?
Originally posted by LCH
Synes nå peanøttene smaker ganske så likt enten det er på puben eller flyet jeg da...![]()
Originally posted by CK
Originally posted by LCH
Synes nå peanøttene smaker ganske så likt enten det er på puben eller flyet jeg da...![]()
leste en gang om noen som hadde undersøkt peanøtter på barer, og de fant et urovekkende høyt urininnhold.... (du vet, folk går på do, vasker ikke hender, graver i peanøttbollen....fysjom!)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.