Er dette mulig i virkeligheten ??

Originally posted by Dag Viking

Originally posted by CFM

Originally posted by Dag Viking

Christian, hva med Dashen? Mest cross-control?

Er ikke Christian, men svarer likevel. Kryssa ror på Dashen ja. Er ihvertfall snillest mot flyet :)

Takker... Neste gang blir det Clamer/Christian i spørsmålet ^_^

Bruk T-bane -trikk eller buss, så slipper man dette:clap

Bare en fleip - men det morro å se dette også for meg - ikke ko¨na.

Jan
 
Denne er jo også kanon-bra. Tror den har vært oppe før


http://keyetv.com/watercooler/local_story_348131609.html
 
Takk for link, alle!

Kan heller ikke for mitt bare liv begripe hvorfor flypassasjerer blir dødsredde i turbulens, når de gladelig betaler for å kjøre berg-og-dalbane med mer G-forces enn man kan drømme å oppleve i et rutefly? Flyene er designet for å takle alt som kan forekomme i lufta! Sooo what's the big deal?

Og JA - pilotene vil jo også komme hjem til familien, ikke sant? Selv om fru Flyradar ikke har bedre ting å gjøre enn å bekymre seg mer i lufta enn på veiene. Men akk, mot fobier kjemper selv gudene forgjeves (iflg Goethe).

Duh. :rolleyes:

PS: Joa, har fått med alt fra gamle Kai Tak i Hong Kong. Heftig, men nå dessverre passé... Den innflyginga var vel det verste man kunne få i hele verden.

KOG - gå og legg deg! Dustete provokativ kommentar. Har du intet bedre å gjøre? Argh.

Edit: Dæven så fort denne tråden tok av, da...
 
Originally posted by ANX

Kan heller ikke for mitt bare liv begripe hvorfor flypassasjerer blir dødsredde i turbulens, når de gladelig betaler for å kjøre berg-og-dalbane med mer G-forces enn man kan drømme å oppleve i et rutefly?

Selv om fru Flyradar ikke har bedre ting å gjøre enn å bekymre seg mer i lufta enn på veiene. Men akk, mot fobier kjemper selv gudene forgjeves (iflg Goethe).

Fobier er snodige greier. Hodet sier at alt er helt OK, men magan og resten av kroppen protesterer iherdig.

Jeg har selv hatt kraftig flyskrekk. Det tok meg flere aar og mange daarlige kamerater som skulle ha meg med paa ID-tur for aa 'slipe' denne frykten ned til en lett ulmende utrygghet som fortsatt trenger seg frem fra tid til annen - spesielt i lett bakrus.

Berg-og-dalbane nekter jeg aa sette meg oppi.
 
Originally posted by LN-MOW
Berg-og-dalbane nekter jeg aa sette meg oppi.


Har du vært i Vegas uten å prøvd de på toppen av Stratosphere?

Etter den har berg-og-dal-baner vært utrolig tamme...

Insanity_430.jpg


7.jpg
 
Men forklar meg da hvorfor de flyredde som klamrer seg fast til armlenet ved den minste turbulens i fly, gladelig betaler for å kjøre berg-og-dal-baner som gir mer spy-G-forces enn avansert aerobatics???

Anyone?

Edit: Kanskje noe med at hvermannsen ikke forstår hvorfor fly holder seg i lufta? Og at den lille "bakkekontakten" som finnes mellom -baner og skiheiser, liksom skal være garanti mot havari? Hørt om metalltretthet? Uff, må vel gå og legge meg istedetfor å spørre så dumt...
 
Originally posted by Dag Viking

Originally posted by LN-MOW
Berg-og-dalbane nekter jeg aa sette meg oppi.


Har du vært i Vegas uten å prøvd de på toppen av Stratosphere?

Etter den har berg-og-dal-baner vært utrolig tamme...

Fløy til KLAS fra San Diego(KMYF) og var der i 3-4 timer før vi fløy tilbake. Stort sett det eneste vi rakk å gjøre var den oppskytern på toppen.. Berg og dalbanen var stengt og den andre så jeg ikke. Dette var 22 desember 2001, kanskje den er bygd senere? Men det morsomme var flyinstruktøren min som hadde høydeskrekk og nektet å gå frem til vinduet etter at vi hadde tatt heisen opp.. Han var sefølgelig ikke med opp på taket heller, men den fobien hadde visst et unntak når han var i fly, for det var ikke skummelt.
 
Originally posted by JohnnyEagle

Fløy til KLAS fra San Diego(KMYF) og var der i 3-4 timer før vi fløy tilbake. Stort sett det eneste vi rakk å gjøre var den oppskytern på toppen.. Berg og dalbanen var stengt og den andre så jeg ikke. Dette var 22 desember 2001, kanskje den er bygd senere? Men det morsomme var flyinstruktøren min som hadde høydeskrekk og nektet å gå frem til vinduet etter at vi hadde tatt heisen opp.. Han var sefølgelig ikke med opp på taket heller, men den fobien hadde visst et unntak når han var i fly, for det var ikke skummelt.


Hehe - slik har jeg det også. Ingen problemer i et fly i det hele tatt. Men du får meg vanskelig bort til et gulv-til-tak vindu i et høyhus, og bort til et gjerde i friluft kan du bare glemme :-p
 
Det var faktisk en Maersk kaptein for noen år tilbake som måtte nødlande et eller annet sted fordi styrmannen fikk et akutt tilfelle av høydeskrekk...
 
Back
Top