Originally posted by Dag Viking
Originally posted by CFM
Christian, hva med Dashen? Mest cross-control?
Er ikke Christian, men svarer likevel. Kryssa ror på Dashen ja. Er ihvertfall snillest mot flyet![]()
Takker... Neste gang blir det Clamer/Christian i spørsmålet ^_^
Originally posted by ANX
Kan heller ikke for mitt bare liv begripe hvorfor flypassasjerer blir dødsredde i turbulens, når de gladelig betaler for å kjøre berg-og-dalbane med mer G-forces enn man kan drømme å oppleve i et rutefly?
Selv om fru Flyradar ikke har bedre ting å gjøre enn å bekymre seg mer i lufta enn på veiene. Men akk, mot fobier kjemper selv gudene forgjeves (iflg Goethe).
Originally posted by LN-MOW
Berg-og-dalbane nekter jeg aa sette meg oppi.
Originally posted by LN-MOW
Berg-og-dalbane nekter jeg aa sette meg oppi.
Har du vært i Vegas uten å prøvd de på toppen av Stratosphere?
Etter den har berg-og-dal-baner vært utrolig tamme...
Originally posted by JohnnyEagle
Fløy til KLAS fra San Diego(KMYF) og var der i 3-4 timer før vi fløy tilbake. Stort sett det eneste vi rakk å gjøre var den oppskytern på toppen.. Berg og dalbanen var stengt og den andre så jeg ikke. Dette var 22 desember 2001, kanskje den er bygd senere? Men det morsomme var flyinstruktøren min som hadde høydeskrekk og nektet å gå frem til vinduet etter at vi hadde tatt heisen opp.. Han var sefølgelig ikke med opp på taket heller, men den fobien hadde visst et unntak når han var i fly, for det var ikke skummelt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.