• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Er det torsdag?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Trondheim. Syntes det var stor aktivitet tidlig før jeg skjønte det var onsdsgstråden. God frokost som alltid på Nidelven, men fortsatt til gode å få oppgradering her. Heldigvis en kort taxi-tur for sjåføren sitter og prater med en kompis som hoster og harker på et språk jeg ikke forstår.

Hva er forresten beste hotellfrokost i Stockholm?

Goooood'morgen. Klokken er blevet 7.47, og med kaffe i koppen, er rejseforberedelserne så småt gået i gang til "hjemkomsten" til mit elskede Perú i Sydamerika. Der er afgang, her den 29. December, med Avianca via Bogotá. God dag der ude til alle :-)

Morn fra Campus Ålesund.

Her er det dag 4 av 5. Kjenner at det er greit at studiedagene er over for det begynner å bli nok input i et aldrende hode 🤐

Snart helg

Morn fra Drammen. Ble hele 7t i eget hjem før det var å returnere hit, etter gårsdagens moro. Kun jobb i dag, og får satse på tidlig til sengs så man får ladet opp til neste julebord i morgen. Da blir strategien "hotell for tog" like greit

God morgen fra kontoret.. Nydelig tenåringlevering på Solli og nå er det fullt skjema igjen ut dagen.. Deilig å bygge seg mer og mer opp til ferie-behov.

God morgen fra hjemmekontoret på ukas siste arbeidsdag🙂 I ettermiddag settes kursen mot København, og for en gangs skyld er det DY som står for transporten. Treffe en gammel kompis i kveld, og så er det allerede hjemreise på freddas kvelden. Da skal man prøve seg nå SK sin business class. Ha en finfin torsdag!

Hei fra Asker. Pådratt meg en skikkelig manflu, kan knapt nok huske sist jeg lå her med feber. Tror ting nå bare kan bli bedre.

Hvem vet hva jeg er slått ut av, men er første gang siden 2020 jeg ikke rakk få ordnet influensavaksinen 🙄

God ettermiddag fra det Sørlandske...
Ikke regn for første gang på lenge. Men dukker vel opp i løpet av dagen. Takk og lov for at siste ukas nedbør har kommet i smeltet form....
Kontordag i dag, og gleder meg over at nå har jeg bare 3 arbeidsdager igjen i år.
Ser frem til den deilig lur i ettermiddag og fridag i morgen, etter 3 doble dager på rad med ditto dårlig søvn.

God kveld fra toppen av byen. Fikk da startet dagen i 5-tiden på Hurdalsjøen Hotel - borte bra men hjemme best. Date med mannen her på Lysebu i ettermiddag....mmmmå bilen stå igjen?

God morgen fra Chile. Overskyet i dag og faktisk litt yr i luften. Det er ikke ofte i desember. Men solen skal komme frem sies det og det hadde vært bra for i ettermiddag blir det grilling i hagen.

Hepp hepp ... Såvidt oppe i det røde her i SC og solen titter småglad gjennom vinduet (faktisk skinner den irriterende i fjeset mitt). Ro og fordragelighet hersker da fruen fortsatt er i Raleigh, så bikkjene og jeg har fritt spillerom.

For å holde oss litt flyorientert, er det i dag 20 år siden jeg var på Eielson AFB (like ved Nordpolen) og håndterte denne i grålysningen.

PC110006.webp

Back