Er det mulig å få sitte på klappsetet?

Re: Er det mulig å få sitte på klappsetet?

Noe jeg lurte på, øker sjansene for å sitte i klapp hvis flyet er tomt (der du er den eneste passasjeren)?

Har tydeligvis ikke troen på dine flyprat venner ser jeg :-)

Hvis du tenker på pilotene så er vel de færreste med her på Flyprat, da de ikke er norsk og mest sannsynlig heller ikke skjønner et ord norsk.

Hvis du tenker på pilotene så er vel de færreste med her på Flyprat, da de ikke er norsk og mest sannsynlig heller ikke skjønner et ord norsk.

Tenkte mer på flypraterene her inne ikke kan kommunisere på engelsk.

Hei!

Er over middels flyinteressert og har alltid hatt en drøm om å få sitte på klappsete. Skal snart ut og fly med Widerøe. Er dem veldig strenge på slikt, eller er det bare å titte hodet inn i cockpit ved ombordstigning og spørre høflig om de har lyst på besøk, eller bør jeg spørre flyvertinnen?

Håper noen har gode tips eller råd :)

Spør flyvertinnen om å få snakke med kapteinen. Widerøe er stort sett veldig greie å ha med å gjøre, du får spørre.

Spør flyvertinnen om å få snakke med kapteinen. Widerøe er stort sett veldig greie å ha med å gjøre, du får spørre.

Bra rykte å ha på et offentlig forum. «Det er ingen problem å få tilgang til cockpit i Widerøe» Fortsatt litt cowboy de små grønne

Erfaringsmessig opplevde jeg Widerøe som de mest restriktive på klappsete i perioden 2010-2015. Om KnutW har noen andre erfaringer de siste årene kan jeg ikke gå 100% god for, men..

Bra rykte å ha på et offentlig forum. «Det er ingen problem å få tilgang til cockpit i Widerøe» Fortsatt litt cowboy de små grønne

Hvorfor gidder du å kommentere i det hele tatt?

Fortsett med å diskutere på et offentlig forum eller skryt på sosiale medier, så kan jeg love at svaret på spørsmålet meget snart blir et permanent “NEI”, uansett flyselskap.

Kan de ikke begynne å la ungene sitte der igjen?

Back