Er det mulig å bestille en oppmerksomhet til noen ombord?

mcduck

ScanFlyer Gold

Tittelen sier vel det meste; Broderen, dama og ungen skal på førstegangsreis til USA med Norwegian. Finnes det noen muligheter til å f.eks forhåndsbestille champagne? Mener å huske dette gikk for maaaaaange år siden på noen flyselskap (ved å ringe inn).

Nå er nok "flyet" gått for broderen uansett, han tar av for FLL om 2.5 timer. Men tenkte sånn ellers, og evt hvilke flyselskap som man kan gjøre det på.

Re: Er det mulig å bestille en oppmerksomhet til noen ombord?

Litt usikker på hvordan dette fungerer i praksis, men det er mulig å bestille slikt på SAS long haul .
Kundeservice kan sikkert hjelpe her :-)

Vi har fra tid til annen passasjerer som enten selv eller andre har bestilt bryllupskake, med et glass champagne :-)
Veldig moro å servere dette når folk ikke vet.

Last edited:

Noen fra DY som vet om DY har en ordning på dette? Kunne jo funnet på noe gøy på returen :)

Flott og se SK/finnair har det, det skal brukes når mamma skal på neste tur ;)

Noen fra DY som vet om DY har en ordning på dette? Kunne jo funnet på noe gøy på returen :)

Flott og se SK/finnair har det, det skal brukes når mamma skal på neste tur ;)

Eneste gangen jeg har vært borti det med DY var når Kjos og kona fikk en slags gift-basket i setet på inagural flighten til JFK i 2013.

Ellers har jeg aldri sett eller hørt noen ting om det.

Tittelen sier vel det meste; Broderen, dama og ungen skal på førstegangsreis til USA med Norwegian. Finnes det noen muligheter til å f.eks forhåndsbestille champagne? Mener å huske dette gikk for maaaaaange år siden på noen flyselskap (ved å ringe inn).

Nå er nok "flyet" gått for broderen uansett, han tar av for FLL om 2.5 timer. Men tenkte sånn ellers, og evt hvilke flyselskap som man kan gjøre det på.

Hos Swiss kan du bestille overraskelse til reisefølget ditt, type kake med champis eller vin. Usikker om det kun funker på business eller ei.

Tenker her på en flyvning til USA (mia) med Norwegian. Den det dreier seg om har jeg bookingnummer og setenummer til. Tenkte en champagne, sjokoladeboks eller noe i den duren. Vet dette har gått på andre selskaper for lenge siden, men lurte på om det er noe som er mulig nå til dags. PS: Reiser ikke selv på samme avgang.

Edit: Visste jeg hadde spurt om dette før! (Men husket ikke svarene og fant ikke posten).

Last edited:
Back