Er det erklært at Icelandair skal starte helårsrute til SVG

Status
Not open for further replies.
Re: Er det erklært at Icelandair skal starte helårsrute til SVG

Flyene er jo alltid fulle så hvorfer ikke satse. Air Baltic bruker 757 om kvelden og den er også alltid full. Så hvorfer kan ikke Icelandair satse mer å 757 fra SVG

Det er på ingen måte slik at BT alltid kommer med 757. De bruker mye 737 også.... :old

Personlig foretrekker jeg flere frekvenser av flyruter fremfor større fly.

ok men hadde vært stilig med en 757 da! det kan dere være enig i? ;) Men hadde vært om de hadde startet rute da.!

ok men hadde vært stilig med en 757 da! det kan dere være enig i? ;) Men hadde vært om de hadde startet rute da.!

Det som hadde vært stilig hadde vært om flere folk her på forumet kunne argumentere for at et flyselskap burde starte en rute eller ikke basert på andre argumenter enn at det er kult eller stilig.

Slike poster som dette bidrar med ingenting

Jeg håper på at Icelandair starter helårsruter til og fra SVG. Der de kommer hver dag elelr nesten hver dag. Da hadde dem tjent penger på det, og vi kunne kommet oss letter til USA.

ok takk for hjelpen får krysse fingrene og håpe på helårsrute til neste år då ;) for det hadde nok ikke vært dumt tror jeg

det kunne jo kansje ha fungert. Det hørtes hvertfall ikke så dumt ut :D så hadde vært kjekt om dette hadde skjedd med at Icelandair hadde startet helårsrute til og fra SVG. ;)

Jeg håper på at Icelandair starter helårsruter til og fra SVG. Der de kommer hver dag elelr nesten hver dag. Da hadde dem tjent penger på det, og vi kunne kommet oss letter til USA.

Jeg tror de fleste her har tatt poenget nå!

Status
Not open for further replies.
Back