K KennethGS N/A 29 Aug 2007 #1 Er dere lei nå? Orket ikke å legge alle bildene inn her, så jeg brukte fotobøtta istedet: Mine bilder fra Rygge Airshow
Er dere lei nå? Orket ikke å legge alle bildene inn her, så jeg brukte fotobøtta istedet: Mine bilder fra Rygge Airshow
Lennart ScanFlyer Rusty 29 Aug 2007 #2 Re: Er dere lei nå? Er veldig lei Rygge nå , takk for at du minnet meg på det
LN-EIR ScanFlyer Silver 29 Aug 2007 #3 Re: Er dere lei nå? Fin-fine bilder Kenneth! Lennart: Ta deg en bolle, evt hold snavla!
K KennethGS N/A 29 Aug 2007 #4 Re: Er dere lei nå? Originally posted by Leorim Er veldig lei Rygge nå , takk for at du minnet meg på det Click to expand... Vel, jeg kan jo ikke noe for at noen velger å gå glipp av det beste flyshowet i Norge siden 1994...
Re: Er dere lei nå? Originally posted by Leorim Er veldig lei Rygge nå , takk for at du minnet meg på det Click to expand... Vel, jeg kan jo ikke noe for at noen velger å gå glipp av det beste flyshowet i Norge siden 1994...
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 29 Aug 2007 #5 Re: Er dere lei nå? Originally posted by Leorim Er veldig lei Rygge nå , takk for at du minnet meg på det Click to expand... Som sagt: Vi som ikke var på Sola, gledet oss over bildene derfra selv om det ikke skjedde i vår bakgård. Hvorfor kan ikke du glede deg over ting som skjer andre steder enn på Sola?
Re: Er dere lei nå? Originally posted by Leorim Er veldig lei Rygge nå , takk for at du minnet meg på det Click to expand... Som sagt: Vi som ikke var på Sola, gledet oss over bildene derfra selv om det ikke skjedde i vår bakgård. Hvorfor kan ikke du glede deg over ting som skjer andre steder enn på Sola?
Ollie SVG Spotter 30 Aug 2007 #6 Re: Er dere lei nå? Er det virkelig ingen andre enn Leorim som "tok" den der? En liten spøk som fortsatte på det som var overskriften? "Herregud, e de muligt":colgate:
Re: Er dere lei nå? Er det virkelig ingen andre enn Leorim som "tok" den der? En liten spøk som fortsatte på det som var overskriften? "Herregud, e de muligt":colgate:
V valen ScanFlyer Blue 31 Aug 2007 #7 Re: Er dere lei nå? Meget bra serie dette! Fått med deg det meste her!