Originally posted by StianLeste nettopp om en som reiste på FIRST fra Istanbul til JFK med BA via LHR og mistet baggasjen sin (bombe).
Jeg syens det er helt greit at flypassasjerer blir fratatt bagasjen sin når det er bomber i den.

Originally posted by StianLeste nettopp om en som reiste på FIRST fra Istanbul til JFK med BA via LHR og mistet baggasjen sin (bombe).
Originally posted by Jumper G5
Siden turistklasse som regel ankommer destinasjonen samtidig med forretningsklassen, bør de vel kunne regnes som fullverdige ifht det de har betalt for; å komme fra A til B...
Originally posted by ATC-flyradar
Jeg er synes at disse antydningene om du betaler for business - økonomi eller kjører på ID billetter ikke skal behandles likt. Betaler du 3-4 gangeren mer enn oss bak gardina - så er det greit at du får porselen - litt varmere mat og en klut å tørke deg med. Hva er hensikten med å sløse med pengene, enten du betaler selv eller arbeidsgiver !!
Forstår meg ikke på slike folk i det hele tatt - merkelig innstilling på livet :colgate:
Jan
Originally posted by ATC-flyradar
Jeg er synes at disse antydningene om du betaler for business - økonomi eller kjører på ID billetter ikke skal behandles likt. Betaler du 3-4 gangeren mer enn oss bak gardina - så er det greit at du får porselen - litt varmere mat og en klut å tørke deg med. Hva er hensikten med å sløse med pengene, enten du betaler selv eller arbeidsgiver !!
Forstår meg ikke på slike folk i det hele tatt - merkelig innstilling på livet :colgate:
Jan
Originally posted by Stian
Originally posted by Tommy777
Originally posted by Stian
Jøss, selvsagt er billig-fax fullverdige. Man kjøper et produkt som tilbyes for salg. Hvorfor skulle man da ikke være "fullverdig"?
Det er jo et like dumt spørsmål som å spørre om folk som kjøper en vare på tilbud i en butikk ikke er fullverdige kunder.
Vel, problemstillingen er vel heller billig pax som forventer alt mellom himmel og jord ellers ringer man VG. Eksempel: " Bestefar ble syk, så vi måtte skynde oss hjem til Norge. Flyselskapet belastet oss 5000 for å endre billettene"
Man har da de samme rettighetene iføge lovgivningen om man har kjøpt en dyr eller billig billett.
Hvis flyselskaper ikke vil gi service til pax som har kjøpt rabbaterte billetter får de heller la være å selge rabbaterte billetter.
Jeg tror de aller færreste forventer seg "alt mellom himmel og jord", som du så foraktfullt sier. Men et minstemål av kundeservice burde være en selvfølge når man driver en service-business. Flyselskapene er tross alt til for kundene, og ikke omvendt.
Originally posted by EB
ATC-flyradar! Hvorfor trenger du å forstå alt? Har du en mening om alle som kjører en finere/dyrere bil enn deg selv også?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.