Originally posted by Bluejuice
jeg mener det at: Sett paxen på tog innenlands
Originally posted by EB
Billigpax`n fortjener også plass hos de etablerte - der de har det beste tilbudet!!!
Originally posted by ATC-flyradar
Originally posted by Bluejuice
jeg mener det at: Sett paxen på tog innenlands
For mye kaffe i kveld !!
Jan
Originally posted by Trash2000
Men er tydeligvis den holdningen som går igjen hos mange her inne. Fordi man reiser med Ryanair, bør man ikke forvente at loven skal gjelde?
Originally posted by Stian
Jøss, selvsagt er billig-fax fullverdige. Man kjøper et produkt som tilbyes for salg. Hvorfor skulle man da ikke være "fullverdig"?
Det er jo et like dumt spørsmål som å spørre om folk som kjøper en vare på tilbud i en butikk ikke er fullverdige kunder.
Originally posted by Tommy777
Originally posted by Stian
Jøss, selvsagt er billig-fax fullverdige. Man kjøper et produkt som tilbyes for salg. Hvorfor skulle man da ikke være "fullverdig"?
Det er jo et like dumt spørsmål som å spørre om folk som kjøper en vare på tilbud i en butikk ikke er fullverdige kunder.
Vel, problemstillingen er vel heller billig pax som forventer alt mellom himmel og jord ellers ringer man VG. Eksempel: " Bestefar ble syk, så vi måtte skynde oss hjem til Norge. Flyselskapet belastet oss 5000 for å endre billettene"
Originally posted by SudCaravelle
Det er en merkelig diskusjon dette her, som man ser på nettsider, hører på jobb osv.
Er det ikke omtrent som med de fleste andre produkter at man får det man betaler for?
Jeg syntes det blir litt dumt når folk sitter med "nesa i været" på Sterling og syter over kjedelig mat og lite benplass, men har samtidig betalt en snau tusen lapp.. Taxi en halvtime lørdag natt koster jo nesten det samme![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.