ENML 2009

Wiggo Hovde

ScanFlyer Silver
2009 går mot slutten. Alt i alt et brukandes år. Her er noen glimt. Oppdaterer om det skjer noe utenom det vanlige helt på tampen.
Noen av bildene har vel vært vist før, men har nå jobbet med å forbedre kvaliteten på disse.

Starter med februar der første bilde er av mindre bra kvalitet, men nok det mest dramatiske som skjedde. APUen til Centralwings blei litt i varmeste laget. Ser at et av bildene fikk feil format, men gidder ikke rette på det akkurat nå. Øvrige bilder får tale for seg selv.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

Fortsetter...

Flotte bilder fra Romsdal´n :) Jeg ser det var rimelig travelt cupfinale helgen. 4 X 737 på ramp samtidig er vel ikke hverdagskost i Molde???

Hei,
Fantastiske bilder, er rimelig ny i "faget" og lurer litt på kamera settinger for bl.a T/O bilder etc.
Cardinal

Hei,
Fantastiske bilder, er rimelig ny i "faget" og lurer litt på kamera settinger for bl.a T/O bilder etc.
Cardinal

Her tror jeg ikke at jeg er den rette til å svare... Kan ikke så veldig mye teknisk snikk snakk jeg heller. Men det er noen dyktige fotografer her inne som nok kan svare deg. Mitt generelle råd er at du går ut å knipser med du kan og noterer deg hva du gjør med tanke på kamerainstillinger. Så skal du se at det blir resultater etter hvert...

Mange takk for tilbakemeldinger folkens! Legg merke til sjåføren i LN-TST. Han har kjeledress fra NASA og Postens tjenestelue som uniform. Meget matchende til gulvest fra Europris!

Takk for at du viser oss slike flotte stemningsbilder fra MOL. Bildene dine får også frem den enestående naturen i Romsdalen på en flott måte Wiggo Hovde.:) KHB var veldig klar og fin i fargene på sin jomfrutur!

Back