ENGM RAMP

Status
Not open for further replies.
Var på BAe sin hovedbase for Nimroden i Woodford for ikke lenge siden (BAe har treningssenter for sine sivile fly der og J31, J61 og 146/RJ). De har byggd Nimroden om med en full mid-life-update, motorer og cockpit i full glass. Det viser seg at BAe har brukt ufattlige mye penger i denne konverteringen som ble langt dyrere enn de hadde planlagt. Alle skal bygges om og holdes i drift i over 20år til etter hva jeg hørte...
 
Slik :colgate:

Denne!

J61 var en nyere og oppgradert utgave de planla, med litt kraftigere motorer og litt bedre range tror jeg, muligens litt raskere også, men produksjonen ble lagt ned før de kom sååå langt....

Edit: ATP'en har Pratt & Whitney PW126 (2210 bhp) og PW126A (2388 bhp) motorer mens det ene eksemplaret jeg tror ble bygget og som jeg tror West Air har nå, har PW127D motorer skal ha 2750 bhp
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top