Endringer hos Germanwings

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
For to uker siden kunne jeg finne priser på Germanwings i mars 2006. I dag kommer det opp beskjed om at man ikke kan sjekke priser eller booke lenger enn til februar 2006. Noen som vet hvorfor?

Fordi det er mer koselig å planlegge flyturer på vårparten når det er kaldt og mørkt ute :love

Originally posted by EB
For to uker siden kunne jeg finne priser på Germanwings i mars 2006. I dag kommer det opp beskjed om at man ikke kan sjekke priser eller booke lenger enn til februar 2006. Noen som vet hvorfor?
Hmmm..merkelig, kanskje for å selge billettene dyrere når dem legges ut ;)

Kan jo ikke være vanskelig...da jeg så sist kostet billettene latterlige 3 og 4 kroner... Takk GUD for at Norwegian ikke er så dumme!!!

Det å selge billetter for 3-4 kroner er lattelig. Bare propaganda fra et selskap. Håper det ikke blir sånne tilstander innenlands i Norge. Flyselskap skal trossalt tjene penger på flygning.

Originally posted by EB
Kan jo ikke være vanskelig...da jeg så sist kostet billettene latterlige 3 og 4 kroner... Takk GUD for at Norwegian ikke er så dumme!!!
Ja men det virker ikke som folk er klar over at da Germanwings la ut disse 3,-kr billettene så var dette kun billetter til en nyoppstartet rute og "spesial-pris" og ikke vanlig lavprisbillett. Norwegian legger jo ut billetter til 296,-kr til Hamburg i disse dager....og trekker en fra avgiftene så er det ikke mange kronene igjen til Norwegian.....dette er også kampanjebilletter til nystarta rute.

Men skulle en ønske å betale mer så kan en sikkert det ;)

Man kan fortsatt kjøpe billetter hos DY for 296,-...og ja det er billig!!

Og 3,-kr billettene til Germanwings finnes også fortsatt....men ikke 9 mnd fram i tid

Må vel nevnes at det i tillegg kommer kr 166 i avgifter o.l., slik at totalprisen for enveis OSL-HAM blir kr 169, men selv dette er kr 130 lavere enn DY

Back