For to uker siden kunne jeg finne priser på Germanwings i mars 2006. I dag kommer det opp beskjed om at man ikke kan sjekke priser eller booke lenger enn til februar 2006. Noen som vet hvorfor?
Originally posted by EB
For to uker siden kunne jeg finne priser på Germanwings i mars 2006. I dag kommer det opp beskjed om at man ikke kan sjekke priser eller booke lenger enn til februar 2006. Noen som vet hvorfor?
Det å selge billetter for 3-4 kroner er lattelig. Bare propaganda fra et selskap. Håper det ikke blir sånne tilstander innenlands i Norge. Flyselskap skal trossalt tjene penger på flygning.
Originally posted by EB
Kan jo ikke være vanskelig...da jeg så sist kostet billettene latterlige 3 og 4 kroner... Takk GUD for at Norwegian ikke er så dumme!!!
Ja men det virker ikke som folk er klar over at da Germanwings la ut disse 3,-kr billettene så var dette kun billetter til en nyoppstartet rute og "spesial-pris" og ikke vanlig lavprisbillett. Norwegian legger jo ut billetter til 296,-kr til Hamburg i disse dager....og trekker en fra avgiftene så er det ikke mange kronene igjen til Norwegian.....dette er også kampanjebilletter til nystarta rute.
Men skulle en ønske å betale mer så kan en sikkert det
Må vel nevnes at det i tillegg kommer kr 166 i avgifter o.l., slik at totalprisen for enveis OSL-HAM blir kr 169, men selv dette er kr 130 lavere enn DY