• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Endelig...'

Skjønte poenget ditt, men snart kommer det flere seterader i SASBraathens flyene også. Dessuten vil jeg si det ermerkelig om enikke klarer å se at det større avstand mellom seteradene ved nødutgangene hos SAS, men man ser kanskje det man vil se.

Klart det er større avstand mellom setene ut til nødutgangene over vingen på SAS sine fly. Men det er nok mulig at avstanden er mindre i forhold til de andre setene enn et selskap som har det enda trangere på de ordinære setene.

Originally posted by DY

Originally posted by LCH

Min oppfatning er ihvertfall at Norwegian er betydelig trangere enn SAS' -800, selv om det visstnok ikke er tilfelle! Jeg er bare 178cm, men ender alikevel opp med knærne mot underkanten av bordet når det er slått sammen. Kan ikke huske å ha oppledv dette hos SAS, men så pleier jeg da også å sitte ved nødutgangene.

Ikke så rart du føler du har bedre plass hos SAS da!

Du lesere det du VIL lese ser jeg!:D Hvis du leser over innlegget mitt vil du se at det står (Men ikke alltid) rett etter det du har quotet her.:sarc

Back