• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Endelig torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen går til toppen av byen. Nå har begge elektrikerne fått på seg sommersko - selv om det fortsatt ligger sne der oppe. Ingen store planer for ettermiddagen - ganske digg det faktisk.

Mornings fra L1. Inn til Lysaker for litt kontorering. Ingen barn som har kamp eller trening i dag. Men blir vel en rulett om hvor mange barn som ender opp rundt middagsbordet. Ha en fin dag.

God morgen.. Tre kopper nytraktet er inntatt og 13 kilometer spasertur i går kjennes godt i skrotten. Litt fine eksterne møter i dag og pizza-aften på Knausen,

God morgen fra Bryne. Utenfor er bonden godt i gang, og fjøset er definitivt fullt av liv. Solen glimter til gjennom skydekket, og om litt skal jeg ut til et møte.

Og det nærmer seg sesongen for fersk softis-miks...

• Like
Reactions: EB
Gjemmekontor i det sørlandske i dag. Har vondt i et bein så det er pyton og stå og gå. Måtte det fort gå over. Ute er det uansett grått og regnvær så ren luksus å være hjemme.

God formiddag fra Lysaker. Sol og finvær ute, her inne på kontoret er det klassisk "rydde i alt som har hopet seg opp" dag + forberedelser til en travel neste uke.

God formiddag fra "Soleplassland", Skaun! :)

Her har dagen gått med til årlige sertifiseringer, og er nå ferdig med de viktigste man MÅ ha for å jobbe i bransjen jeg gjør.

Skal ta i bruk grillen for første gang i år, pølser er marinerte og tilbehør klart. Deilig med tidlig vår, er 15 grader ute her nå, og solen skinner "alltid" i Skaun som kjent... hehe.

Dekkskifte på bil i morgen, og så er det sannelig meg helg igjen! Makan som tiden flyr...

Kim

God ettermiddag fra Tananger,

Hjemmekontor så langt i dag. Planlegging av mottak av F-16 282 fra Kjeller til Sola jobbes det med.
Det blir også innledende planlegging av J-31 LN-FAV s/n 606 ex-Coast Air transport fra LF Kjevik til Sola i løpet av sommerhalvåret også.
Har du ikke vært på Flymuseet i det siste anbefaler jeg et besøk.
Ta gjerne kontakt med undertegnede.

Ha en fin dag videre.

G'morgen! Her vestsørøstpå er det igjen en fin dag. Begynner å bli langt mellom regnbygene. Kunne trenge litt fukt i bakken nå ..

Det er nå 20 år siden jeg tilbrakte en ukes tid ved grensen til Kanada hvor jeg mottok en 15-20 flighter med soldater som hadde vært på øvelse i California. Den gangen var jeg ung og kjekk. :p

P1010097.webp

God morgen fra Bogota. Her har man allerede kontorert noen timer, men straks bærer det avgårde til kunden for å si ting og spille en sang stort sett resten av dagen. Det er jo på en måte litt spennende, men når man ikke helt kan språket blir jo ikke dynamikken den samme. Bare prøv å small talke og spøke med tolk. :)

I morgen bærer det hjemover til prinsessa! Det blir best kjenner jeg. Det blir lenge til neste gang jeg har baguette, eggerøre, kokt skinke og papaya til frokost igjen.

Ha en best torsdag

God morgen fra Bryne. Utenfor er bonden godt i gang, og fjøset er definitivt fullt av liv. Solen glimter til gjennom skydekket, og om litt skal jeg ut til et møte.

Og det nærmer seg sesongen for fersk softis-miks...
Det bonden driver med på Jæren kan jo luktes inne i Stavanger…. #boddistavangersentrumitoår

Back