Endelig torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Oslo Plaza. Middagen på Gamle Tårnhuset på Kolbotn i går var noe av det bedre jeg har spist. Nå blir det powerwalk før vi skal sloss oss gjennom en alt for liten frokostrestaurant på Oslo Plaza…og dagen kan fortsette i Telenor arena. Hjem kjære hjem i ettermiddag - kjennes helt greit å droppe avskjedsmiddagen som skal holdes på/i SNØ. Best torsdag ønskes.

G’morgen fra Mosjøen. Frokost er inntatt. Snart blir det å labbe til jobb. Rundt null .. sne i omegnen. Etter et par travle dager, får man tro det flater ut i dag.

God morgen fra L1. Kontoret kaller, med en innlagt løpetur i lunsjen, før jeg i ettermiddag skal sitte litt i en ishall. En hotellbooking i Sandefjord tikket inn i går, så får kanskje fikse en på OSL for en tur i august. Ha en fin dag

God torsdag. Tentamensvakt venter for vg1 ryktes det. Nest siste dag med det. Vg1 elever er litt ungdomsskolefase fortsatt ofte. Men det går nok sikkert helt fint. Jeg gikk jo ut av vgs i 2009 og mye har jo forandret seg siden da. Den gang var jo pc sett på som et ekstraordinært hjelpemiddel fortsatt delvis. Nå har alle elever egen. Ja man er pinadø nødt siden programmering er en del av mattefaget.. Men det var heller ikke til hinder den gang da høyere utdanning hadde programmeringseksamen på papir... høyere utdanning var jo enda større sinker enn skoleverket hva gjaldt digitalisering.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God torsdag. Tentamensvakt venter for vg1 ryktes det. Nest siste dag med det. Vg1 elever er litt ungdomsskolefase fortsatt ofte. Men det går nok sikkert helt fint. Jeg gikk jo ut av vgs i 2009 og mye har jo forandret seg siden da. Den gang var jo pc sett på som et ekstraordinært hjelpemiddel fortsatt delvis. Nå har alle elever egen. Ja man er pinadø nødt siden programmering er en del av mattefaget.. Men det var heller ikke til hinder den gang da høyere utdanning hadde programmeringseksamen på papir... høyere utdanning var jo enda større sinker enn skoleverket hva gjaldt digitalisering.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Shit ass, jeg er eldre enn deg?! Tiden går alt for fort.

Hei hei og god morgen fra Oldenburg

God morgen fra Son.

Nest siste dagen her i dag. I dag skal vi gjennomføre litt fysiske tester og måle om det er fremgang fra starten når vi gjorde de samme testene. Ellers blir det litt styrketrening i løpet av dagen og antagelig litt badmintonspilling i ettermiddag.

Så ble det cupfinale på Brann i år mot Lillestrøm. De samme to lagene møttes også i finalen i 1978. Brann ledet lenge etter scoring av Steinar Åse, men dessverre scoret Vidar Hansen to mål for LSK på slutten av 2. omgangen slik at kongepokalen havnet på Åråsen og ikke i Bergen. I år skal det bli hevn. Det store problemet nå er å få billetter til kampen.

Ble passert av to digre lastebiler med sne som var på vei inn mot sentrum. Som ikke det var nok sne rundt her fra før ... ;)

God morgen fra London. Fikk en deilig langtur i går kveld med de fleste severdighetene og middag på London-filialen av favorittsjappa S&W. Meget bra sted, men savnet ca 20 grader ekstra og en snasen drage i armkroken. Så ble det å møte noen kunder på pub og så på det nydeligste jeg vet: foppal. Litt spennende i går da det var to nordmenn som spilte og begge lagene var tydelig eiet av flyselskap fra mot gamle hjemland.

Næ er det frokost med kunde borte i Chelsea før det blir United loungen og 2A hjem. Nå er hjemmelengselen på ca ni.

719B9193-EEA1-477C-B6DF-B425E6406ED0.jpeg

EB09ABAC-F85F-4D6D-8355-5D8A5E093004.jpeg

227798F1-652B-45C0-BA06-EA7D08D32AEC.jpeg

7A8382D7-2707-4234-8583-58C06C9498CA.jpeg

God morgen fra Oslo S, der vi venter på signal. Som regel har jeg sittet en halvtimes tid i tunnelen og ventet på signal den siste uken. Men det er koselig med forandring.

Bortekontoret venter. Håper det er noe godt til lunch

Ha en best torsdag.

G’morgen fra Mosjøen. Frokost er inntatt. Snart blir det å labbe til jobb. Rundt null .. sne i omegnen. Etter et par travle dager, får man tro det flater ut i dag.

Sne? Er det ikke sny i Mosjøen?

God formiddag fra hjemmekontoret. Snart på vei til et tårn på Økern for et jobbarrangement. HR skal kjøre mesteparten av opplegget, så kan ikke si at jeg gleder meg voldsomt… Men okke som, ha en strålende torsdag[emoji3]

God torsdag fra ruinparken i Gamlebyen

I kveld er det årsmøte i Fornebuhistorisk Forening, og jeg håper jeg kan gi roret videre i dag etter 6 år som leder,

Etter årsmøtet blir det foredrag av min gode navnebror OJB som vil fortelle om DC-6B prosjektet :)

Man må være medlem av foreningen for å delta på Årsmøtet, men det er ikke vanskelig å få til, om du er interessert. Send kr 300 til VIPS nr 59555, så er du medlem. Lurt å gjøre det før kl 17 idag, da årsmøtet starter kl 18, på museet rett ved det gamle Flytårnet som fortsatt står på det vi kalte FBU

Ha en god dag der du er :)

God ettermiddag fra hovedkontoret Fornebuporten,

Startet dagen med SK over fjellet i morges , vinterlig både i sørvest og øst idag og. Ingen vind i dag ,men 1 grad på morgenkvisten hjemme i Tananger er ikke mye å rope hurra for. Flighten var stille og rolig.
I ettermiddag blir det som min navnebror over skriver foredrag om DC-6 prosjektet på Fornebu . Det ser jeg frem til . Har mange bilder og gode historier å berette om. Kanskje noen skrøner inn i mellom. Kom og hør!
Ha en fin dag.

Ble en skikkelig Tri-lounge runde i dag på LHR hvor i dag var Maple Lounge klar vinner, Singapore på andreplass og United på tredje (da den var stappfull og man ble sendt styrbord i skranken som de mente var mer cosy men uten bar osv. Maple hadde fire typer fatøl og panini "made to order" samt høne i vin.

DEBD1A45-0F3F-4C64-AF3F-FDF72A6A55FF.jpeg

Back