• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris på månedens siste dag. I dag starter dagen med frokostmøte i Grand Cafè - spent på hvordan frokosten er der. Men først kaffe og nyheter ved kjøkkenbordet hjemme på Ris.

Morn fra havet.

Egentlig hjemreisedag. Like kjipt hver gang å se crew’et man jobber med reiser hjem og jeg må stå igjen til 1x.000 pr dag. Eg blir så lei meg av slikt (ironi varsel)

Så dette kan bli en god dag, og god helg.

FQTV

God morgen fra Hvalstad. Snart avreise mot L1. På jobben skal det både legges inn en løpetur med kolleger, og spises kake. Ha en fin dag

God formiddag fra Chiang Mai. I dag startet prosjekt «Maling av hus og gjerder». Jeg er assisterende prosjektleder og maling- og fargekonsulent. Ble Jotun Jotashield. Jotun har et veldig godt rykte i Thailand, med de en del dyrere en andre brands. Nå har det rykket inn tre mann, først klipping av hekker og deretter skraping og pussing før primer og maling kan påføres. Var en tur til Baan Tawai i går og sjekket ut en ny resort med badeland, restaurant og kaffebar (bilde). Det siste er det mye av i området, og det produseres også en del god lokal kaffe. Ha en strålende torsdag[emoji3]

b2ff500b0ce9650f93b3539ca120e343.jpg

God morgen fra Kongsberg. Fint vær her i dag også med skyfri himmel og -7 grader på morenkvisten. Dagen i dag skal for det meste tilbringes på Kongsberg Sykehus. Heldigvis er det bare dagbehandling og ikke noe innleggelse. Skal få medisin intravenøst over 4 timer og det må gjøres der. Formen kjennes ellers ok ut.

God morgen fra kontoret. God morgensvøm i dag også og styrbord øre er fullt av vann..

Denne uken går alt for fort.. Det er ikke plass til alt som skal skje. Kravebenet på junior har mer eller mindre grodd på plass og han er 70%.. Merkelig de barnekroppene.

God morgen fra Lillestrøm. Her er Storsmurfen for lengst levert i barnehagen og jeg sitter tilbake i senga og småjobber litt mens jeg drikker kaffe.

I går hadde jeg og Pellefanten filmkveld med guttefilm. Det er sannelig ikke ofte vi sliter med en SF film. Men "The Tomorrow War" var altså helst usedvanlig dårlig. Og det kommer fra noen som gir Piraja Mardi Gras og Sharknado terningkast 6. At noen i det hele tatt kan slippe til og få finansiert en film som har et så fullstendig håpløst manus er utenfor vår fatteevne.

Terningkast 5

Ha en stilig torsdag

God formiddag fra Drag. Hjemreise snart ,da fra Bodø. Blir bra.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra gullstua på ARN. Litt representasjon i går, men var relativt konservativ på inntaket så formen er brillefin i dag. Har sikret meg en god plass i gullstua så får unna litt jobbing mens jeg ser på fly. Hjem i dag, også får man prøve å få til en liten løpetur i ettermiddag. Ønsker alle en flott dag!

Trøtt morgen fra Kolsås. Junior snufser og hoster men også denne gangen har man klart å finne en god gammeldags forkjølelse og ikke Covid-19. Nevnte tilstand virker å være lite kompitabel med søvn, men det går vel over det også

God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Halvgått dag og det jobbes godt i prosjektet.
Nydelig vær ute , det er vel Påskeværet som har kommet noe tidlig kjenner jeg lusa på gangen.
Ukas trim på hesteryggen utpå ettermiddagen/kvelden står på programmet.
Ha en fin dag videre.

G’morgen …. Våknet opp helt tett i potta og fant ut varmt hus og tett luft nok var hovedårsak. Så en runde med aircondition og en kopp kruttsterk kaffe staket opp systemene. En god omgang regn og torden tok forhåpendtligvis knekken på første runde med pollen.

20 år i dag siden Swissair la ned.

Back