• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra loungen på Ris. Kaffe, nyheter og snart litt arbeid før det blir boarding på t-banen til sentrum og så videre med NORD by SJ til Røros. En bra påske gjør definitivt retur til arbeidslivet lettere. Ha en bra start du også!

God morgen fra Riksen. Som alltid på sykehus så starter dagen i 6 tiden med diverse målinger og litt antibiotika. Formen kjennes ellers fin ut i dag også så det er bra. Jeg fikk spørsmål i går om jeg kan være med på noe undervisning for medisinstudenter i dag som skal lære mer om sykdommen min. Slike ting sier jeg alltid ja til. Med tanke på alle ressursene de bruker på meg så er det kjekt å kunne bidra litt motsatt vei også. Samtidig er det viktig at våre kommende leger får en best mulig utdanning og kompetanse og da stiller jeg naturligvis opp som pasient når de ønsker det.

Ellers håper jeg å få tatt meg en liten tur med trikken for å se litt andre ting enn bare sykehuset og samtidig kombinere det med en matbit om legene mener det er greit da.

God morgen fra Gladkollen. Borte bra men hjemme akkurat på hårstrået best.

Effektive og fine dagflighter hjem i går og Turkish hadde satt opp en di. A330 til OSL. Lite som går galt på disse turene så en helt knust koffert og Norges Taxi fallet igjen med forhåndsbestilt stor taxi, er noe enn kan leve med. De sendte en Prius og etter å ha prøvd å forhandle med 08000 så ble det en av OSL haiene Skandinavia-taxi hvor første prisforslag til Oslo 7 var 3700 kroner (!). Det ble dragen sendt i front og prisen endte på 1500 for en maxi første påskedag.

På med dressen og ut på kontoret, blir godt med litt skute-prat igjen

God morgen! Jeg måtte smile når jeg leste overskriften til trådstarter :) Og det er jeg helt enig med EB i Endelig tirsdag! :)
Ha en fin dag!

God tirsdag fra Kolsås. Mor er på jobb og gutta ruler heimen igjen. Må ut å skaffe litt proviant i dag og tror vi skal ta sykkelen bortsett til Den Gyldne Bønne for å fylle på litt kaffe.
Trues med 16 grader og sol senere i dag så skal nok unngå frostskader

Mornings fra Hvalstad. Egentlig er jeg klar for å dra på jobb, men trakk det korteste strået i forbindelse med planleggingsdag i barnehagen. Så da blir det hjemmekontor, med litt assistanse fra Peppa Gris. Men vi får vel komme oss litt ut av huset etterhvert også. Dessuten skal det lages podcast i kveld. Ha en din dag

God morgen fra Tranby,
Tidlig på'an idag og med fakirflighten SK4002 østover til dagens ingeniørmøter.
Flott vær over fjellet i morgen timen med Cityjet sin sputnik.
Kaffe i koppen og første møte er ferdig , så neste.
Returen vestover går i ettermiddag.
Deretter møte og foredrag i LMS Rogaland på Quality Airport Hotell på Sola.
Ha en fin dag.

Endelig tirsdag fra Lillestrøm også. Setter meg straks i bilen inn til bortekontoret. En super avslappende Påske gjorde at selv om vi skled ut med litt avslutningsvis i går var jeg våken som en fisk (muligens en torsk) når klokka ringte i dag.

Blir fint med litt kontorering.

Ha en stilig dag

God formiddag fra et klasserom på en videregående skole i Bergen. Dagens andre tysktime drar seg mot slutten. Elevene jobber med presentasjoner på tysk av typiske norsk påskeaktiviteter. Så følger to timer norsk i en tredjeklasse. Der står norsk språkhistorie på 1800-tallet på planen (hvorfor har vi nynorsk), deretter hjem til en liten rettebunke som har ligget i fred hele påsken.

Måtelig tirsdag fra det Sørlandske!

her hopper og danser pumpa enda. Forsøk på å ringe fastlegen resulterte i telefonsvarer om at telefonen er stengt i dag og henviser til hjemmesiden for mer info. Der var det naturligvis ingen info. Lumpent!

God formiddag. Familien kom seg opp til tross for døgnvillhet. Nå er det vanlig arbeidsdag og jeg skal skrive en fengende tale om selskapets strategi. Vi får se hvordan det går.

God formiddag - det ble flyging i påsken der BA leverte over forventning. Alt ved det gode gamle og et sprudlende crew. Og så er det er 2-3 upcoming utover så da ser alt så mye triveligere ut enn for et år siden. Ha en fin dag!

Motsatt endelig tirsdag. Her er det mandagen som gjelder.

Nå blir det noen arbeidsdager før kursen settes mot østerled. Kunne tenkt meg å fly Finnairs A350 fra JFK med 250 ledige, men det er klin umulig å komme seg opp dit. Så vi får se …

Nå dynga ….

La meg gjette: «Klin umulig» hvis man ikke er villig til å betale noe mer enn en symbolsk sum for billetten?

Ah, jepp. Glemte at MOW benytter andre kanaler for denslags. Jeg ble jo litt nysgjerrig og tok en rask sjekk på nettet. Det går faktisk an å bli kvitt riktig så mange penger hvis man virkelig vil:

Attachments

• D5F00E42-B7CD-424E-8C77-A5C3ECC4C610.jpeg
    D5F00E42-B7CD-424E-8C77-A5C3ECC4C610.jpeg
    265 KB · Views: 99
Last edited:
Back