Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart klar for å starte med ukens oppgaver. Som alltid på en mandag så blir det en treningsøkt før man finner sengen igjen. Bruk dagen best:-)

Heia!

Heldigvis ikke ofte man flyr på jobb på en søndag, samtidig sånn er det av og til for å få alt til å gå opp. Ble to røde i går (for å slippe dra tidlig søndag, og krav for statusmatch med Reward), to grønne i dag og to blå i morgen - og én av disse er faktisk ny rute for min del mellom SKN-TOS! Skulle fly motsatt i juni 2018, men så kom en høststorm (i juni!) som gjorde at vi fløy TOS-SVJ istedenfor [emoji28]

Har vært på Island, Trondheim, nå Lofoten/Tromsø i det siste og har bare planlagt en kjapp jobbtur til AES igjen før året er omme! Ikke rart oktober også i år bokstavelig talt flyr av gårde! På privaten gjenstår heldigvis MAN, som blir høydepunktet i mørke november[emoji2956] Happy mandag!

…og der kom forsinkelse, stakkars LN-WID får ekstra rundturen til SVJ før min BOO-SKN. Roligere morgen om ikke annet!

Morn fra Tønsberg. Greit forblåst her så regner med at det er blitt rimelig bart på en del trær nå, men for øyeblikket er det for mørkt til å se noe. Nytt månedskort hos Vy er kjøpt og man er passelig klar for en ny arbeidsuke

Mornings fra Asker. Her ligger vi som vanlig langt før tidsskjema om morgenen, men får vel etterhvert få på ytterklær og reflekser å komme oss ut. Blir å sparke i gang en 2 dagers uke, men de blir det full rulle med hverdagslogistikk innen det. Trod jeg både skal få tatt med barn til både allidrett og hockey i dag. Ha en fin dag.

Morgen fra det Sørlandske!
Her er alle viftene i sving utenfor, for det uler rundt hushjørnet.
De håpefulle er vanskelige å få ut av senga, så her blir det nok hastverk snart.
Selv tar jeg gjemmekontor så jeg slipper å ut i drittværet.
Så det så....

God morgen fra kontoret.. Oppi Knausen ble man vekket med sang, nykvernet kaffe, kake og mye flott italiensk herrekonfeksjon på morgenkvisten. Det ryktes også at man skal spise indisk eksternt så da gleder jeg meg veldig. Mandager ass..

Er det på sin plass med en aldri så liten gratulasjon til Sud?:)

God morgen fra en rødnese på OSL med strakslig avgang nordover. Ryktes om at det blir en nokså humpete tur, så greit jeg ikke tok med kaffe. Ny uke i Trondheim venter, foreløpig årets siste borte-uke.

Ha en fin og forblåst mandag

God dag fra BKK.

Her regner det nå som lunsjen er i bestilling.
Bra timing. Etterpå blir det å pakke og komme seg mot flyplassen hvor QR skal fly meg hjemover.
Så blir det OSL i morgen tidlig. Ser det er høstvær hjemme [emoji21]

GOD MANDAG fra København!

Vakkert høstvær her i den danske hovedstaden. Er her på jobb så ikke fått anledning til å vært noe særlig rundt omkring i byen annet en kjapp byvandring på kveldstid og et kort stopp ved ‘pølsevognen’ på Rådhusplassen for en rød hotdog ‘med det hele’. Alltid forfriskende med dansker og deres kjappe replikk og herlige danske ironi.

Ha en fin uke!

Attachments

• IMG_0717.jpg
    IMG_0717.jpg
    90.1 KB · Views: 184
Last edited:
God morgen fra R14. Super helg er bak meg og nå skal det bli deilig med et par vanlige dager før det bærer til WAW på fredag.

Så her skal det rett og slett bare "bortekontoreres på klassisk vis". Det vil si å svare på mailer, si ting, drikke kaffe og få det til å virke som om man vet hva man driver med.

Ha en superduper mandag

God ettermiddag fra bortekontoret på Ensjø

Startet dagen med tur innom hos tannlegen for årlig sjekk. Gikk ganske greit, tannlegen hadde litt tid å fylle så ble en liten fiks på et potensielt fremtidig problem. Så da unngår man kanskje det problemet i fremtiden.
Ellers ble man godkjent for videre bruk.

Jeg trodde at når barna ble større så ble det mindre logistikk, men føler jeg kjører stadig oftere rundt og henter og leverer dem.... Fordelen er at den største hyenen også kan kjøre selv, eneste dumme er at hun ikke helt har forstått hvem som eier bilen....

Så planen for kvelden er nok satt greit....

Bare to dager til Onsdag og da er vi halveis i uka...

S

God mandag fra sør. Her er hjemmekontoret åpnet og kommunikasjonslinjene med Oslo etablert. Litt møtevirksomhet samt noen praktiske gjøremål i huset her. Og så må jeg finne ut om det lar seg gjøre med en tur til Påskeøya under familiebesøket til jul. Ha en herlig bursdag, Sud!

Hau hau .. akkurat varmt nok til å ta en utekaffe etter lufteturen(e).

Ny arbeidsuke venter. Må en tur bortom stemmelokalet i løpet av uka. Både Kamalama-ding-dong og ‘Sheriff Bart’ skal stemmes på. Så da må jeg nok finne frem valg-tskjorten min …

I morgen kommer visst min nye iPhøn også .. Den gamle viser tretthetstegn, og siden det ventes en streng vinter er det nok på tide å oppgradere. ;)

God dag fra Forus,
Her har arbeidsdagen virkelig fått en jetstart på uken.
Spennende tider , aktivitetsnivået er på vei opp i O&G bransjen igjen.
Må en tur bortom båtplassen og sjekke førtøyningene etter siste natt og dagens kuling her over i sørvest senere på dagen.
Ha en fortsatt god dag.

Back