Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for å ta Luigi opp til Lysebu og første skole…arbeidsdag hos ny arbeidsgiver. I kveld tenker jeg det kan være bra med en treningsøkt. Ha en best start på uken.

God morgen fra OSL. Tenkte jeg skulle en snartur innom den nye SkyTeam loungen, men den gang ei… Lettere kaotisk ved inngangen da det nå er separate sluser for EBG/EBD og Plus/C. Var flere som hadde gått feil, og da ble det problemer fordi bp var «oppbrukt». Veldig til styr for å slippe gjennom folk manuelt. Og det var fler og fler som gikk feil, fordi man ikke så skiltingen pga mye folk foran slusene. Så det bare ballet på seg[emoji3] Det endte med at jeg ruslet bort til gate i stedet. Så får satse på frokost på CPH… Ha en bedre start på dagen[emoji846]

Og kapteinen på SK1461 ønsket velkommen til SAS og Star Alliance[emoji1] Etterfulgt av litt kremting og en liten korrigering.

God alt for tidlig morgen fra Knausen. Rart med vekkerklokke igjen.. Da er det første dag på jobb som starter med en uke shipping/russefest i Hamburg. Alltid trist å reise fra Solsidan-crewet..

Lage noen ostesmørbrød til barna for å så pælme seg inn i en drosjebil og oppleve lounge-løs tilstand på OSL.

Morn fra Tønsberg. Morgenfuglen startet dagen for en stund. Godt at egne barn som regel er søte og godt man har kaffe. Får etterhvert tøffe meg innover til Drammen hvor man i dag endelig skal ut til kunde og faktisk begynne å jobbe litt. Vy stiller opp med et Type 70 i NSB-farger mener appen

Mårnings fra det Sørlandske!
Fantastisk flott hyttehelg her på tampen av sesongen. Drømmevær! Så den ble utnyttet til siste rest i går kveld. Søndagen startet dog litt tidlig da TV2 Nyhetene ville ha meg med på sending for å snakke lurt om SAS overgang til SkyTeam. Det var jo litt moro da.
Men nå er det mandag og bare å brette opp armene. Nok å ta tak i denne uka også!

God uke ønskes!

Mornings fra kontoret. Noen excelark skal justeres, fremtiden skal spås og det skal drikkes kaffe. Så er det ymse aktiviteter for barna i kveld, samt en podcast som skal spilles inn. Ha en fin dag.

Pælme seg inn i drosja var ikke så lurt.. sparket full styrke inn i nattbord-kanten på vei ut og der stod faktisk lilletåen i vinkel. Fru Sud teipet den fast og klemte på penskoen så nå sitter man i drosjen med noen ganske interresante smerter.

Men.. verre er det nok med Bizflyer som har brettet opp armene sine.

God mandag fra OSL. Hele 13t siden jeg forlot samme sted etter en uke i Kroatia i går, fikk stiftet bekjentskap med nytt-for-meg-selskapet TradeAir på vegne av Croatian. Ikke fullt så eksotisk med gode gamle DY i dag, men nordover skal vi til ny prosjektuke. Savner ferie allerede...

Ha en fin en.

God morgen fra verdens beste hotell på verdens beste sted i verdens beste land i verdens beste vær. Og da snakker vi selvsagt om Vestlandet.

I dag er det en -i hvert fall etter min mening- velfortjent hviledag. 55 mil på sykkel krever sitt av en gammel gubbe, og ganglaget er fremdeles litt pingvinaktig. Spesielt ned trapper. Håper virkelig det bokstavlig talt går seg til utover dagen.

Men hvilket vær her! Tredje dagen med knallblå himmmel, temperaturer opp mot 20 og knapt et vindpust. Det unnes virkelig lokalbefolkningen som har hatt regn hver dag i syv uker!

Nuvel, får se om det er noen rester igjen av frokostbufféten og en ledig hvilestol ved siden av bassenget.:cool:

Attachments

• IMG_2717.jpeg
    IMG_2717.jpeg
    915.2 KB · Views: 208
God alt for tidlig morgen fra Knausen. Rart med vekkerklokke igjen.. Da er det første dag på jobb som starter med en uke shipping/russefest i Hamburg. Alltid trist å reise fra Solsidan-crewet..

Lage noen ostesmørbrød til barna for å så pælme seg inn i en drosjebil og oppleve lounge-løs tilstand på OSL.

Dit skulle faktisk gubben (regner med du mener SMM), men blir heller 1 uke i Ålesund hos Kongsberg. Fint for meg, da blir det 23kg koffert med Maarud, TORO, og Freia :colgate:

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det en svipptur innom Aleris sånn for sikkerhets skyld. Blir liksom aldri helt frisk fra forkjølelsen. Så et det bortekontor og planlegging av morgendagens tur til Denver.

Ha en best mandag.

Pælme seg inn i drosja var ikke så lurt.. sparket full styrke inn i nattbord-kanten på vei ut og der stod faktisk lilletåen i vinkel. Fru Sud teipet den fast og klemte på penskoen så nå sitter man i drosjen med noen ganske interresante smerter.

Men.. verre er det nok med Bizflyer som har brettet opp armene sine.

Heldigvis står ikke armene mine rett ut i feil vinkel..... :lol:

Sømløs overgang til SkyTeam i går kveld i hvertfall, ingen kaos på noe lounge noe sted og alt gikk bra. Selv kapteinen og crewet virket strålende fornøyd med overgangen via høytalerne. På turen min i hvert fall. :)

Endelig hjemme i solen i Skaun, blir hjemme til i morgen så flakser man videre. Kona reiser allerede straks på sin "runde", så blir alene hjemme-middag. Kan det bli en Grandiosa mon tro?

Nyt dagen, Kim

Pælme seg inn i drosja var ikke så lurt.. sparket full styrke inn i nattbord-kanten på vei ut og der stod faktisk lilletåen i vinkel. Fru Sud teipet den fast…

To ting:
1: Mistenkelig kort vei mellom sengen og drosjen?
2: Man kan ikke unngå å notere seg at Dragen plutselig skifter navn til «fru Sud» når det er pleie og omsorg med i bildet. Kanskje hun ikke er så ildsprutende bestandig likevel?

Forøvrig: Min varmeste medfølelse mht tåa. Det der er jækla vondt, og man får heller ikke gjort noe med det. Må bare leges av seg selv mens man spiser moropiller. Au!

G’morgen .. Bernere tar ingen hensyn til fridager. Når hun vil opp, er det ingen bønn. Best å lystre, for ellers risikerer man å finne en pudding på stuegulvet. Og det vil man ikke ha.

Litt gressklipping står på programmet når det tørker opp. Inntil da, tar vi det med ro.

To ting:
1: Mistenkelig kort vei mellom sengen og drosjen?
2: Man kan ikke unngå å notere seg at Dragen plutselig skifter navn til «fru Sud» når det er pleie og omsorg med i bildet. Kanskje hun ikke er så ildsprutende bestandig likevel?

Forøvrig: Min varmeste medfølelse mht tåa. Det der er jækla vondt, og man får heller ikke gjort noe med det. Må bare leges av seg selv mens man spiser moropiller. Au!

1. Ha ha (Kofferten var oppe på soverommet og jeg tuppet til nattbordet i høy fart)
2. Ha ha (Jeg hadde en renamings-seremoni i våres da jeg følte at det ironiske Dragen hadde gått ut på dato)

Og takker. True story: Landet i Düsseldorf nå og da var den blå, hoven og meget skjev. Gikk inn på badet på Senator Loungen og røsket til, så plutselig var den rett igjen (men blå og hoven da)

Har aldri følt meg så Rambo (selv om hylet som klanget i lokalene var mer som Cameron i Modern Family). Etterdønning-endorfinen nå med litt tysk Pinot er priceless)

God ettermiddag fra Forus,
Etter en fantastisk helg er jobb hverdagen tilbake. I dag et rimelig tempo , men det tar seg opp ut over i uken. En del jobbreiser skal planlegges i flere himmelretninger i løpet av dagen. Pensjonisttilværelsen er ingen spøk!
I ettermiddag planlegges tur på sjøen for å trekke krabbeteiner. Det er vindstille og fint vær enda.
Ha en fortsatt fin dag.

God mandag fra Santiago. Mens ambassadøren har første dag på jobb, har jeg tatt fri for å komme litt mer på plass. Men først en løpetur i nabolaget. Våren har definitivt kommet.

God mandag ettermiddag fra OSL, eller Hotell OSL.
Da er man klar for en flytur til CPH i morgen.

Back