God morgen fra KL1140. Da bærer det vestover mot Denver. Billettene var sykt dyre dit, så jeg måtte booke med mellomlanding på MSP. Mellomlanding i USA på ankomst er noe jeg normalt går igjennom ild og vann for å unngå, så det gruer jeg meg faktisk en del til.
![]()
På den andre siden blir det artig med Delta One igjen bortover. Lenge siden sist. Favorittbolaget til @dc-8-63 og greier.
Ha en best dag
KULT! Happy Flighting. Skulle ønske det var AF på kalenderen her også, men DL får duge.God morgen fra nabokjerra!
AF1275 og videre til Rio i sete 9L![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Kongsberg. Det har snødd og blåst en del i natt, men nå er det fint vær og lite vind og -12 grader. Jeg røk på en booking i går til Munchen 11. februar med SAS. SAS hadde meget gunstige billetter så da var det bare å slå til. Det ble ca 2800 per snute (sønnen ble blir med) med SAS plus pro billett. Det var betydelig rimeligere enn det jeg ellers har sett på. Jeg er nødt til å ha fleksible billetter som kan avbestilles på grunn av helsesituasjonen. Reiseforsikring gjelder ikke om jeg må avbestille før avreise grunnet sykdom som skyldes helseutfordringene jeg sliter med.
Jeg skal en tur til Bergen 1. februar for å feire far sin 80 års dag. Jeg bestilte for et par uker siden og plus pro med bolaget kom på 2997 t/r. Ikke spesielt gunstig. For morro skyld sjekket jeg prisene i helgen og da var de falt til 2397 for plus pro t/r. Ny bestilling ble gjort umiddelbart og den opprinnelige ble kansellert.
Ellers blir det samtale med livlegen min i dag og i kveld blir det bridgespilling.
Og På Langstranda skjer det ting …….
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.