Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe, forum og nyheter før kontoreringen starter. Et styremøte i ettermiddag/kveld før kofferten pakkes til årets første tur til Røros i korgen. Ha en bra start på uken.

God morgen fra KL1140. Da bærer det vestover mot Denver. Billettene var sykt dyre dit, så jeg måtte booke med mellomlanding på MSP. Mellomlanding i USA på ankomst er noe jeg normalt går igjennom ild og vann for å unngå, så det gruer jeg meg faktisk en del til.

9e5014a33cbd5add15968429cbff69e0.jpg

På den andre siden blir det artig med Delta One igjen bortover. Lenge siden sist. Favorittbolaget til @dc-8-63 og greier.

Ha en best dag

God morgen fra KL1140. Da bærer det vestover mot Denver. Billettene var sykt dyre dit, så jeg måtte booke med mellomlanding på MSP. Mellomlanding i USA på ankomst er noe jeg normalt går igjennom ild og vann for å unngå, så det gruer jeg meg faktisk en del til.

9e5014a33cbd5add15968429cbff69e0.jpg

På den andre siden blir det artig med Delta One igjen bortover. Lenge siden sist. Favorittbolaget til @dc-8-63 og greier.

Ha en best dag

God morgen fra nabokjerra!
AF1275 og videre til Rio i sete 9L
fcebd039d9ae7c6264af8bb47d4c2628.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra nabokjerra!
AF1275 og videre til Rio i sete 9L
fcebd039d9ae7c6264af8bb47d4c2628.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk
KULT! Happy Flighting. Skulle ønske det var AF på kalenderen her også, men DL får duge.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

G’morgen. Ble mye blåbaljering på de siste gm-trådene .. :D

Her på Havet sitter jeg mett og fornøyd etter frokost. Årntli god frokost med årntli bacon og greier. Og kalkunbacon for de som foretrekker slikt, men den hadde varselskilt og det så ut som at folk stort sett styrte unna. Men det er jo alltid noen .. ;)

-11 sier gradestokken,så det skal nok bli en frisk spasertur over til Langstranda. Blir fint det, etter en slik frokost. Får satse på havregrøten i morgen.

f0d04d27946460a72969abfc5ae3adfc.jpg

Last edited:
God morgen. Ny kontorpult i dag i ny etasje, men får ikke komme inn før 08.00 så da sitter vi og kontorerer litt et annet sted. Litt å pær i ettermiddag frykter jeg.

Morn fra hjemmekontoret. Det skal jobbes litt i dag også, med et lite avbrekk etter lunch for litt årelating av typ blobanken.

God morgen fra kontoret. Type 72 togsettet i morges hadde tydeligvis ikke dagen, så brøt sammen underveis. I går ble det for første gang på veldig mange år booket billetter med Air France. De hadde både bra tider og priser via CDG hjem fra LIS i sommer. Nedover ble det Aviospoeng med Iberia via MAD. Takk for enveisprising og moderne tider, så man slipper å binde seg til samme flyselskap. Ha en fin dag dag.

God morgen fra CPH

Turen fra EWR gikk fint. Så litt helsvart ut ved avg EWR hvor vi ble en time forsinket pga computer error men på rad 5 satt man godt og behagelig så det gikk fint.

Flyforbindelsen videre her i CPH så også ut til å gå i vasken. De fløy inn 20 min og avgangen videre er 30 min forsinket så nå står jeg her å venter ved Gate å venter på boarding. Ser ut som de blir ytterligere forsinket.

Håper å rekke dagens avtaler som begynner kl 1230

FQTV

God morgen fra Kongsberg. Det har snødd og blåst en del i natt, men nå er det fint vær og lite vind og -12 grader. Jeg røk på en booking i går til Munchen 11. februar med SAS. SAS hadde meget gunstige billetter så da var det bare å slå til. Det ble ca 2800 per snute (sønnen ble blir med) med SAS plus pro billett. Det var betydelig rimeligere enn det jeg ellers har sett på. Jeg er nødt til å ha fleksible billetter som kan avbestilles på grunn av helsesituasjonen. Reiseforsikring gjelder ikke om jeg må avbestille før avreise grunnet sykdom som skyldes helseutfordringene jeg sliter med.

Jeg skal en tur til Bergen 1. februar for å feire far sin 80 års dag. Jeg bestilte for et par uker siden og plus pro med bolaget kom på 2997 t/r. Ikke spesielt gunstig. For morro skyld sjekket jeg prisene i helgen og da var de falt til 2397 for plus pro t/r. Ny bestilling ble gjort umiddelbart og den opprinnelige ble kansellert.

Ellers blir det samtale med livlegen min i dag og i kveld blir det bridgespilling.

God morgen fra Kongsberg. Det har snødd og blåst en del i natt, men nå er det fint vær og lite vind og -12 grader. Jeg røk på en booking i går til Munchen 11. februar med SAS. SAS hadde meget gunstige billetter så da var det bare å slå til. Det ble ca 2800 per snute (sønnen ble blir med) med SAS plus pro billett. Det var betydelig rimeligere enn det jeg ellers har sett på. Jeg er nødt til å ha fleksible billetter som kan avbestilles på grunn av helsesituasjonen. Reiseforsikring gjelder ikke om jeg må avbestille før avreise grunnet sykdom som skyldes helseutfordringene jeg sliter med.

Jeg skal en tur til Bergen 1. februar for å feire far sin 80 års dag. Jeg bestilte for et par uker siden og plus pro med bolaget kom på 2997 t/r. Ikke spesielt gunstig. For morro skyld sjekket jeg prisene i helgen og da var de falt til 2397 for plus pro t/r. Ny bestilling ble gjort umiddelbart og den opprinnelige ble kansellert.

Ellers blir det samtale med livlegen min i dag og i kveld blir det bridgespilling.

Du kan iallefall trøste deg med at Plus Pro billettene jo gir litt bonuspoeng i motsetning til Go light. Ellers er det jo totalt risikofritt å sitte med en Plus Pro billett sånn sett, man er jo sikra på å få refundert absolutt alt om man ikke kan reise.

God mandag fra Oslo. Hjemreisa fra BGO i går ble litt forsinka pga snøvær på begge ender av turen, men ikke noe verre enn en halvtime. Disse Avinor gutta jobber jo hardt for å holde taxebaner og rullebaner fri for snø, så sånn sett kan man forstå at det blir litt forsinkelser mens de må holde på med det.
Var noen som skulle videre fra OSL som da fikk veldig mye dårligere tid hørte jeg ombord, men da jeg titta på skjermen så tror jeg de rakk den flighten.
Ellers ikke så mye på agendaen i dag.

God morgen fra Jåttå,
Her over i sørvest kom vinteren tilbake i løpet av natta. Litt glatt på veiene som ikke skjer så ofte.
Første morgenmøte er ferdig , det blir en grei arbeidsdag videre her i prosjektet.
Ha en fin vinterdag.

God morgen fra bortekontoret.. 2000 fine, våte meter på morrakvisten og tredje kaffen er på vei ned.

Mye som skjer på butikken, men litt avkortet dag da det kom en åpning på verkstedet for å fikse Dragomobilen.

Back