Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret om noen minutter…så blir det en pause med kjøring av ektemann til OSL. Hvor formiddagskontoreringen skjer er ennå ikke bestemt. Ha en best start på uken.

God morgen fra prærien. Vet ikke om sånn 5 a.m routine fortsatt er en ting i bloggeverdenen, men her er iallfall stearinglys tent og kaffen på bordet mens feberen river i kroppen. Kjennes ikke ut som at det blir full arbeidsdag i dag for å si det sånn, men noe skal vi nok få trykket gjennom systemet.

Ryktene går om nedbør i løpet av dagen.

God morgen fra L1. Definitivt høst nå. Eldstemann skal nok en gang kjøres til hockeyhallen etterpå, og «long-forkjølelsen» er ikke verre enn at jeg kan trene litt i kveld også. Ha en fin dag

God morgen fra havet hvor været tar seg opp.

Nattevakt er unnagjort og litt hvile står på planen.
Mens jeg sover kommer det to NOR-flighter med folk og der er det noen Coacher som vi må forholde oss til resten av uken. Frem med smilet og nikkedukke holdningen.

Ellers er jeg Nysgjerrig på hva QR skal i cash på en oppgradering til Biz på DOH CEB. Venter i spenning på hvilken svindelpris de vil prøve seg på.

FQTV

Hei fra bortkontoret. I dag tidlig var det jaggu grei høst-steming. Dagen er godt i gang og de høye herrer fra utlandet er i byen da det skjer et par snasne konferanser i byen. Blir nok mye god mat og latter denne uken mens man parallelt skal prøve å skvise noe ut av en bilforhandler så man slipper cost cut på reiseaktiviteten her.

God morgen fra Biarritz, denne hyggelige byen som for tiden har en blanding av surfere og pensjonister som de mest synlige besøkende. Mange små og hyggelige butikker, restauranter og barer. De store kjedene glimrer heldigvis med sitt fravær i sentrum. Gårsdagens middag ble inntatt på Auberge 22, litt sikringskost må til[emoji846] Ha en strålende start på uka!
7954afb924da0c03494fe4d1d9d30dc8.jpg

God morgen fra Kongsberg.

Her startet dagen med rutinemessige blodprøver på sykehuset. Nå blir det litt avslapping før turen går til Drammen og kontoret der for litt jobbing sammen med instituttleder. Blir kjekt med en tur dit og hilse på folk igjen. Det blir litt mye hjemmekontor for tiden.

Ellers øser det ned her i dag og det skal det visst gjøre hele dagen. Men det må vel gå tomt oppe i himmelen etterhvert.

Morn fra Stockholm. Gårsdagen bød på et strålende høstvær, hvor alle solvegger kunne by på sommerlig stemning. Ligger an til å bli brukbart i dag også, og siden kona er på jobb-konferanse, så får vel jeg straks ta med meg junior til en kombinert leke- og dyrepark. Mistenker at han ikke klager selv om vi hadde en god dag på Skansen i går.

God formiddag fra Scandic Havet , Bodø.
Starter uken med med møter og seminar i dag og i morgen. Flott vær her oppe i dag også. Nydelig flytur nordover i går ettermiddag SVG-BGO-TRD-BOO , skyfritt stort sett over det hele. Flatt hav så langt man kan se her fra etasjen.
Ha en fin dag.

God dag fra Lillestrøm. Hjemmekontor og ymse i dag. Ikke de helt store nyhetene.

Skal forsøke å få til en sykkeltur før regnet kommer.

Ha en fin en

G’morgen. Her venter vi på at det skal lysne nok til at vi kan komme avgårde på morgentur.

Her skal det gjettes på malingfarge og kokes bikkjemat. Ingen kan klage på variasjonen.

God mandag, dessverre ikke en fin start på uken da "familie"-hesten måtte reise over regnbuebroa i striregnet kl 08. Den fikk 16 gode år, men nå var det ikke mer å gjøre. Så da har resten av dagen gått med til mimring og vin, så får noen andre stå for matlevering en litt senere.

Håper på en finere og mindre regntung mandag der du er.

Back