Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Skal rett og slett bli fint å komme i gang med arbeidet igjen etter 5 fantastiske fridager. Hjemmekontoret åpner om et par timer og her tror jeg at jeg blirtil det blir tid for trening i kveld. Ha en best start på uken.

God morgen fra buss for tbane hvor det straks blir ordentlig tbane. Eksamensvakt uti periferien venter. Hele vg3 skal ha norsk hovedmål så får man håpe de kan tekstanalyse. Hele norskfaget handler nesten om det

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Lommedalen. Jeg så på nettavisene, i går, at det hadde vært skyting i en turistby i Equador. I artikkelen stod det at det hadde var i Montanita. I dag er det 4 mnd siden vi kom til surfebyen Montanita. Montanita har et lite kvadratur på 10x200 meter med små kvartal og 5-6 meter brede veier. Andre kvelden spiste vi på en liten restaurant, 30 meter bortenfor der vi spiste første kvelden. Det var i denne restauranten vi spiste på andre kvelden: https://www.tellerreport.com/news/2...ta--a-tourist-town-in-ecuador.ByWQqfCwH2.html. Det var en ung jente i begynnelsen av 20 årene, med en datter på 3-4 år, som gikk rundt og tigget. Hun fikk resten av maten vår og de 3 dollarene vi fikk i veksel da vi betalte. Vi var de eneste gjestene på denne lille restauranten. Skremmende at noe kan skje på et så fredelig sted.
Etter Montanita dro vi ca 25 mil nordover, til Manta, der var det skyting mot ett begravelsesbyrå hvor de hadde minnestund over en politimann, på torsdag 18 mai. 4 personer hadde blitt drept. Det viser seg at det ligger i samme gate som vårt Hotell. Dog ett stykke unna.
Jeg får en sånn merkelig følelse at alle steder vi reiser på ferie, får død og fordervelse litt etter at vi har vært der. I Juni var vi i Fort Myers Beach. Byen ble rasert av hurrycane Ian 4 mnd etter at vi hadde vært der.
Vel, nå er det avgårde på jobb på kløfta for en beinhard 4 dagers uke. Jeg skal på Jobbintervju på onsdag, så det blir fridag.
Ha en fredfull dag alle sammen.

God morgen fra Hvalstad. Passtime og legesjekk for den yngste apekatten, så da passer det bra å ta hjemmekontor. Ikke umulig det kan fikses noen andre ærend også. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg

Det tegner til å bli en riktig så fin dag her i dag. Jeg skal straks nedom sykehuset og ta noen rutinemessige blodprøver. Deretter blir det jobbing utover dagen.

God morgen fra buss for tbane hvor det straks blir ordentlig tbane. Eksamensvakt uti periferien venter. Hele vg3 skal ha norsk hovedmål så får man håpe de kan tekstanalyse. Hele norskfaget handler nesten om det

Joda, jeg har to hyener her hjemme som nå gjør seg klar til eksamen i norsk hovedmål på VG3. Det er godt jeg har kommet dit at jeg nå arrangerer og lager eksamensoppgavene til studentene og ikke skal gjennomføre eksamen selv. :p

God morgen fra Kongsberg

Det tegner til å bli en riktig så fin dag her i dag. Jeg skal straks nedom sykehuset og ta noen rutinemessige blodprøver. Deretter blir det jobbing utover dagen.

Joda, jeg har to hyener her hjemme som nå gjør seg klar til eksamen i norsk hovedmål på VG3. Det er godt jeg har kommet dit at jeg nå arrangerer og lager eksamensoppgavene til studentene og ikke skal gjennomføre eksamen selv. :p
Egentlig burde man gitt elevene fri tilgang på ChatGpt så kunne eksamen vært over på 10 minutter.

Lurer på om jeg kan ta med et oppgavesett hjem og se hvor bra ChatGPT kan løse det.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Egentlig burde man gitt elevene fri tilgang på ChatGpt så kunne eksamen vært over på 10 minutter.

Lurer på om jeg kan ta med et oppgavesett hjem og se hvor bra ChatGPT kan løse det.

Jeg prøvde for morro skyld ChatGPT på litt historie om Norske Amerika Linje. Det var ikke annet tullprat den kom med, med masse faktafeil og unøyaktigheter. Spørsmålene jeg stilte burde kunne besvares noenlunde greit med det som finnes av åpne kilder på nettet. På det området var altså Chat GPT totalt verdiløs. Den er sikkert bedre på andre områder, jeg har ikke testet den så grundig.

God morgen fra bortekontoret i den deilige hovedstaden.. Herlig å cruise gjennom byen hvor sommerkjolene er på og man får håret fullt av pollen.

Hektisk dag er og i kveld skal junior spille fotballkamp nede ved Frognerparken mot et annet Oslo-lag.

Kos dere..

God morgen fra toget på vei til bortekontoret. Blir godt med en vanlig kontordag igjen.

I morgen bærer det nemlig ut på tur igjen.

Ha en ekstra best mandag!

Morn fra jobb. Begynner å bli deilig å sykle til jobb, og selv den tynne sykkeljakka måtte i sekken i morgensolen, så da ble det bare armer og ubarberte legger for alle penga. Har ikke dyr nok sykkel til at det er påkrevd med barberte legger enda.
Mistenker også en pause i dag for å ta en is på takterrassen.

God dag fra havet.

Tidlig opp på en mandag betyr som oftes at noe går galt i løpet av dagen eller uken. Unntaket er tidlig opp på jobben, som i dag.

Tåken letter og vi satser på helikopter i dag. Hele to stk.
Ikke hatt helikopter siden eg kom utover på 17.mai.
Hatt 3 forsøk på å få helikopter på dekk i helgen men tåken har stoppet det hele. Så det sitter crew som har flydd ut og inn igjen 3 ganger som får sitt fjerde forsøk i dag.

FQTV

God ettermiddag fra hjemmekontoret,
Myk start etter laaang helg her over i sørvest.
Kontorering og Teamsmøter i dag.
Vindstille og fint , men noe utrygt for regn. Det blir kanskje en tur vestover på sjøen i ettermiddag / kveld.
Ha en fortsatt god dag.

G’morgen .. Morgenens tur med prinsessen er overstått og nå er det kaffepause før hun skal til vet’en klokken 11. Godt å få ut litt energi.

Glemte å tømme postkassa lørdag og fant akkurat nytt Pondus. Dermed er dagen reddet. :)

G’morgen .. Morgenens tur med prinsessen er overstått og nå er det kaffepause før hun skal til vet’en klokken 11. Godt å få ut litt energi.

Glemte å tømme postkassa lørdag og fant akkurat nytt Pondus. Dermed er dagen reddet. :)

Bortsett fra at godeste Øverli ikke har puttet inn noen nye striper i siste utgaven... Sa opp abonnementet og bruker heller penga på bøkene i fremtiden

Back