Symptomene på barnet så langt er at hun ikke liker frukt og at hun er litt høfligere mot foreldrene sine enn normalt. Med andre lever vi godt med symptomene.
Når en av symptomene er at ungen er mer høflig mot foreldrene enn vanlig, så jeg jammen jeg skal sende ungene mine på besøk til deg slik at de kan bli smittet.![]()
God mandag fra Oslo. Moderna er virkelig Morderna, jeg jinxa vel litt bivirkningene. Fikk noe enorme frostanfall som vedvarte hele natta uten at paracet hjalp noe.
Føles nå uansett litt bedre ut så får jeg håpe dette blir det siste, men det sies vel at jo mer du reagerer desto mer antistoffer danner man. :stir
Ellers håper jeg at SK384 får lov å komme seg hjem fra sykehuset - det er jo ikke et blivende sted å bli over lenger tid uansett, men er det en ting jeg gjerne skulle hatt fra sykehus i natt var intravenøs behandling for å drepe frostanfallene hehe.
Det kan se ut som det nærmer seg «løslatelse» nå. Legen på sykehuset i Kongsberg mente jeg kunne skrives ut. Men han skal konferere med Riksen først så får vi høre hva de sier og om de er enig i vurderingen. Det kan fort gå et par timer til før det er klart. Fiskeboller til middag i dag. Jeg takket høflig nei og satser på middag hjemme i dag istedenfor.
Oppdatert: Da blir jeg skrevet ut i dag. Blir hentet i 16 tiden. Det skal bli fantastisk å komme hjem og sove i egen seng og spise egen mat.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.