• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Soloppgang, Nespresso og fortsatt rester Igjen av banankaken...klart dere blir en bra start på en ny uke. Bring it on!

På Hvalstad skinner også solen, og frokost er inntatt. Får vel komme i gang med matpakkesmøring og merker jeg savner når de fikk mat i barnehagen. Fortsatt usikker på hvor mye smitte akkurat det tiltaket hindrer. Et par Teams og Skypemøter, men tror jeg har dagen sånn nogenlunde under kontroll. Ha en fin dag

God morgen fra jobben.

Første dag etter at man etter over tre år med tynnklient, fikk utdelt en laptop på fredag.
I dag var altså første gang jeg måtte skru den på selv.
Anser meg som relativt oppegående innen det å kunne bruke en laptop, men har neppe følt meg så "lost" som da jeg måtte finne powerknappen på en Lenovo Thinkpad.

Ha en god en :)

God morgen fra Groruddalen, stedet som i dag har sol 2-3 pluss grader - men solen vil vel gi varme utover dagen. Frokost er inntatt og Evergood er i koppen - så det er bare å starte opp hjemmekontoret.

Ha en flott dag videre.

Jan

Frisk og opplagt morgen fra vest i Oslo. Søndag ble virkelig hviledag, lover godt for kommende uke, og nå er kaffen klar.

Mornings fra Tunhovd!
Beste dagen i uken tilbringes til fjells. Våren peiser på innover flyene, men det er fortsatt mulig å få seg litt snø under skiene om man absolutt må.

91b297fdb56b84f819135f14ed41c4bb.jpg

Med dette været, melder det seg noen åpenbare dilemmaer; Indretjeneste med vinduspuss, fluefjerning og grovvask av gulv, dele, flytte på og kappe vinterens vindfall, eller stikke på butikken for å kjøpe mer øl og finne seg en lun solkrok sammen med radioen og den boken som leses for øyeblikket.
Valg, valg, valg!

Får ta seg en kaffedråpe så lenge...

4f47ac3db4c405913bee37112b9bdc19.jpg

Mild mandag ønskes :)

God morgen fra Åsane, Bergen. For andre uke på rad starter jeg uka i Bergen Deilig med jobb. Tilbake til Østlandet i løpet av dagen, etter å tidligere bare ha flydd til Bergen har jeg på de siste to turene endelig fått sett mye fantastisk natur mellom øst og vest

Hei fra toppen. To arvinger og sjefen er sendt avgårde og eldste arvingen er i gang med hjemmeskole. Da er det en 1.4 mils spasertur på programmet ned til Tjuvholmen for å møte en god venn/kunde/ex-nabo. Skjerpings denne uken da koronaregnskapet faktisk nå var på +6kg. Etter nok kommentarer fra mine fire samboere så blir det en forsiktigere uke og null totenflak på hverdagene.

Så er tennis-sesongen i gang så da er kvelden som Uber reddet.

Hei fra toppen. To arvinger og sjefen er sendt avgårde og eldste arvingen er i gang med hjemmeskole. Da er det en 1.4 mils spasertur på programmet ned til Tjuvholmen for å møte en god venn/kunde/ex-nabo. Skjerpings denne uken da koronaregnskapet faktisk nå var på +6kg. Etter nok kommentarer fra mine fire samboere så blir det en forsiktigere uke og null totenflak på hverdagene.

Så er tennis-sesongen i gang så da er kvelden som Uber reddet.

Prøv «banankake, gullvafler, kokosbolle og vin dietten» - fortsatt minus 5 kilo siden 12. mars....men så har det kostet et par joggesko også da...kun til å gå med...joggere ser ikke så veldig glade ut;)

Prøv «banankake, gullvafler, kokosbolle og vin dietten» - fortsatt minus 5 kilo siden 12. mars....men så har det kostet et par joggesko også da...kun til å gå med...joggere ser ikke så veldig glade ut;)

Godt poeng, sjeldent jeg har sett en jogger smile.. Ser ofte ut som de har tatt en kraftig bit av en gapefrukt rett etter tanpussen.

Heldigvis finner jeg ikke banankake i nabolaget.. Det er vel noe av det beste jeg vet. Tre varme måltider hver dag, to tre iskrem, potetgull, lakris og part tre øl samt null svømming er en dårlig miks.

Det ble i alle fall 18000 skritt før lunsj (som for første gang i mitt liv ble havregrøt)

God midt på dagen fra hjemmekontoret!
Nå pakkes det sammen og kursen settes mot Obs Bygg for å handle inn malerutstyr, og så blir man malermester de neste dagene.

Været er skyfritt, men temperaturen er skuffende lav. Er vi ikke i mai da?

Uten den dietten hadde du nok vært ned 10 kg! ;)

God mandag fra Oslo. Møter, møter, møter. Ellers 2 nye episoder av The Last Dance på Netflix etterfulgt av litt trening.

Lenge siden @robertaas har vært på forumet, hvor har han blitt av?

Han postet på Facebook i forgårs ihvertfall, så jhan er nok bare lei av oss. ;)

G'moorgen! 7-8 grader ute, så ikke helt opp til normalen ennå. Har tenkt å prøve et kirurgisk inngrep på gressklippertraktoren i dag, så får vi se hvordan det går. Andreas gjør nok en ting han ikke kan. En vanntank i kjelleren må også skiftes ut, men det tror jeg vi overlater til ekspertisen ...

Banankake er det lite av rundt her, men bananpudding er en lokal spesialitet. Veldig godt det også... :)

50744-3000x2000.jpg

Har tenkt å prøve et kirurgisk inngrep på gressklippertraktoren i dag, så får vi se hvordan det går. Andreas gjør nok en ting han ikke kan.

Og det gikk faktisk riktig så bra! Og testflighten etterpå gikk som en drøm! :up:

Neste prosjekt blir bytting av et sykkelsete ...

Back