• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp. Hjemmekontoret åpner om ikke alt for lenge. Noe ærend i sentrum i løpet av formiddagen. Mandag byr også på en treningsøkt på kvelden. Ha en bra start på uken du også.

Glad mandag fra Lillestrøm. :) Da var ferien over for denne gang og jobben venter. 12 dager til neste flight som går til Helsinki med Finnair. Oppgraderte til Biz til Helsinki også i helga så da er det biz begge veier. :) Ha en fin dag og ny uke!

God morgen fra SK 936 til CPH.

Middagen er akkurat inntatt. Nå dessert og te.

Med 50 min på CPH så øyner eg et lite håp på at bagasjen ikke kommer med. Er lite motivert for klesvask ved ankomst hjem.

Ha en fin fin mandag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Ser ut som det skal tørke opp i dag. Null og niks av planer og tror jeg utsetter de småtingene jeg burde gjøre i dag. Dog, en løpetur i kveld skal gjennomføres. Ha en fin dag

Hei og hopp fra Mosjøen. Åpnet dagen med en 25-minutters spasertur fra 'hotellet' jeg bor på ned hit til kontoret. Litt støl etter gårsdagens fjellklatring også, så det var godt å få strukket ut litt.

Nå er det Peet's i koppen og et par aha-opplevelser på kollega- og arbeidsfronten. Får besøk av et forummedlem i kveld, så da blir det et lite Flyprattreff på Blomsterbua. Møt opp! :D

God morgen fra Trondheim!
Fikk mail fra SAS i går at mitt bud har gått gjennom, og jeg får fly pluss på CPH-LHR. Grei måte å kvitte meg med poeng på, som jeg ikke har lov å bruke privat (pga bedriftsinterne regler).
5500 poeng, framfor 10.000 med "kjøp nå" tilbudet som sto der. Helt OK. Kanskje går returen inn også.

Ha en flott dag!

Hepp fra LPL, straks retning BGO. Meget spennende dag og kamp på Old Trafford i går! Føles dermed som søndag i dag [emoji28] Noen arbeidsdager ventes før «lang»helg igjen fre-søn (pga. stille klokken og dermed 1 time mer søvn) i Amsterdam av alle plasser. Blitt en del luftige reiser i oktober, overraskende som vanlig egentlig [emoji851] god uke ønskes!

Back